Mä on kans hakenut ens kauden Temppareihin ja PigBrotheriin. Eivät oo viel mulle infonut, et kävikös flaksi. Vähäx oon kade, jos pääset ja mä en. Mutta elämä ei helppoo. Sit ku sä oot kaikkien huulilla ja kuuluisa voin ruveta sun fänklubin viestintäpäälicocksi. Siss nyt mä ymmärrän teitä kaikkia hunajauset, ja mä oon päättänyt antaa kaikkien kukkien kukkia paitsi rikkaruohojen, paitsi eihän ne ookkaan kukkia. Voi mua höpsöö.
Ei jumalauta! Ei hyvä jumala älä kiellä meitä. Tää on liian herkullista. Tajuutsä, me päästään molemmat BigBrotheriin! Me voidaan tehdä valmis käsikirjoitus jo nyt ja me ollaan lyömätön kaksikko. Ihan sama kumpi voittaa.
a) nussittaan kaikki. nussitaan paljaalla ihan kaikki. kyrvät voi olla vähän ruvella mut hei, antibiootit on keksitty. paskotaan sänkyihin. harrastetaan yökastelua. isoveli valvoo huoneessa selitetään että toisiimme ei kajota koska odotetaan ensin että mennään naimisiin.
b) sä esität koko ajan uskonnollisesti kilahtanutta aseksuaalia jolle Jumala puhuu. minä olen raivoraitis holisti joka ratkeaa HETI kun viinaa on tarjolla ja mulla puhkeaa mania.
- koska ei kukaan sellainen koskaan pärjää joka on normaali ihminen. ei se ole viihdyttävä. meidän täytyy olla niin kierroksilla että ihmiset ostaa 24h oikeudet niihin kameroihin. ne haluaa nähdä kun sä luet Raamattua ääneen ja samalla mä hakkaan sinua kravatilla perseelle ja murisen " poistu tästä kehosta perkele "
Hot or Not?
Käsikirjoitus lähtee justiinsa painoon. Laitoin kopio siitä Sainiolle. Sitä ei kerrota muille kilpailijoille.
Voidaan junailla pirullinen suunnitelma, että tulee eka kerran Big Brotherissa tasapeli ja voitto jaetaan vain meidän miesten kesken.
Tuossa on ideaa. Paljaalla pannaan kaikkea mikä liikkuu, ja mikä ei liiku, se ei vaan liiku.
Yökastelulla voi saada sympatiapisteitä kun tekee siitä ison numeron ja housuun laskemisella. Pääsinhän yksi persu, jopa kansanedustajaksi. Taas tulin sänkyyn. Sori, kaikille. Mä oon vaan tällainen.
Minähän olen uskollisesti kilahtanut asoseksuaali jolle Jumalaa puhuu suoraan, jos näillä roolijaoilla ei tule voiteta, ei sitten millään.
Onhan tavallaan haastavaa vetää 24h kilareita, mutta meille uskovaisille ja tieltään harhaituineille, joita koitan käännyttää viinan kiroista. se ei ole mikään ongelma. Heti kun sammut, otan salaa huikkaa ja kadun Raamattu kädessä itkien Big Brotherin huoneessa. Samoimn miksi panen kaikkien kanssa, vaikka se on vastoin isoa kirjan opetuksia. Miksi olen näin heikko?