Tuli sekin mieleeni, että kunnollisen hutsun tunnistanee siitäkin, miten hyvin tulee juttuun muiden kollegojen kanssa keskenään ja pystyykö tekemään joidenkin kanssa tarvittaessa yhteistyötä - jota itse asiassa tällä hetkellä teenkin, mutten tietenkään kenenkään yksityisyyttä kunnioittaen mainitse tästä asiasta tämän enempiä.
PS. Laittelin tuossa Tiialle ja muutamalle muulle kollegalle yksityisviestiä, koska en ole tavannut läheskään kaikkia näissä seksityöpiireissä vielä ja olen todella kiitollinen kaikille niille, jotka haluavat minuun ja ajatuksiini tutustua sekä verkostoitua kollegiaalisessa hengessä ja yhteisymmärryksessä. Minulla ei ole mitään itseäni vastaan sotivaa ajatusta siitäkään, vaikken ole FTS:n jäsen, koska kyllähän kollegoihin pystyy tutustumaan monia muitakin ja suosittuja väyliä pitkin sekä esimerkiksi käymällä Pro Tukipisteellä siis silloin, kun ei ole tämä korona-aika kenenkään riesana.
Ja anteeksi jotkin aiemmista kirjoituksistani, joita kirjoitin hieman äkkipikaisuudessani ollessani kai samalla jonkinlaisen ohimenevän tunnekuohun vallassa, mutta se on ollutta ja mennyttä ja olen antanut itsellenikin jo anteeksi, koska tiedän, etten ole pitkävihainen oikein missään asiassa niin itseäni kuin ketään muutakaan kohtaan, vaan sanalla sanoen lepyn aika nopeasti.
Ja tietenkin toivon, että myös minulle pystytään ja halutaan vilpittömästä sydämestä antamaan anteeksi, vaikka olenkin tällainen omaperäinen ja todella erikoisuus yhdessä sun toisessakin asiassa ja tietyillä elämän eri osa-alueilla. Ja kyllähän ne eläintarhan villeimmät leijonat ja kissapedotkin kaiketi saadaan kesyyntymään, kun niille antaa sopivasti aikaa, armoa ja kärsivällisyyttä sekä ennen kaikkea välittävää ja huolta pitävää asennetta.