^ Kannattaa kokeilla helmikuuta, sitten natsaa.
Mä koitan, on vähemmän päiviä
Uutiset:
^ Kannattaa kokeilla helmikuuta, sitten natsaa.
Tiedän,,,,väärä ketju, mutta sorruin tänään punaviiniin. Sen maku kun on niin antava, että saan itsekin hyvän fiiliksen.
Tiedättekö muuten mikä on oikeaoppinen gin long drink? Tätä harrastettiin nuorena: Otetaan 0,5 litran pullo dry giniä ja 0,33 pullo greippilimpparia. Tunnelman kohottamiseksi juodaan ensin puolet ginistä mahdollisimman nopeasti raakana. Sitten puolillaan oleva ginipullo täytetään greippilimpparilla, ja tätä 50/50 sekoitusta nautitaan hitaasti (long drink) tunnelman yllä pitämiseksi. Enää ei kyllä moista annostelua kestäisi.
Mitä se nyt tuommoinen tipaton on, joka on vain kerran vuodessa. Mulla on tipaton joka viikko. Tipaton tiistai
Mitä se nyt tuommoinen tipaton on, joka on vain kerran vuodessa. Mulla on tipaton joka viikko. Tipaton tiistai
... itse oon viettänyt aika usein erään sihteerin kanssa tissi-tiistaita. Ja joskus myös tussu-torstaita ja peppu-perjantaita... tuli vaan mieleen.
No mä päätin mennä nukkumaan, en kerro mitään punaviineistäni... 🍷🙊
No mä päätin mennä nukkumaan, en kerro mitään punaviineistäni... 🍷🙊
Pillu perjantai on kyllä ihan tuttua. Nyt on ollut vähän hiljaisempaa, mutta eiköhän se tästä lähde taas.
Vituiksi meni tämäkin Vatasen yritys, kalja naamaan ja nukkumaan oli eilisen saldo.