^ Puolukka kannattaisi hankkia ihan erikseen. Esanssi ei koskaan vastaa alkuperäistä makua.
Nyt mulla on nokan edessä Valhalla likööriä.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.” - Kobe Bryant
Itse vedän viimeisiä pari vuotta sitten hankitusta brandysta tai konjakista, miten sen sitten asianosainen haluaakin nimetä. Itse kutsuisin sitä sivistyneesti leikatuksi konjakiksi.
^ Mulle joku joskus kertoi, etten ole niitä helpimpia tyyppejä. Mutta tykkään hvistä mauista ja huomenna aamulla sen taan muistan erittäinkin hyvin. Viskiin en tänään kajoa. Skool sinnekin.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.” - Kobe Bryant