^ No näin muutaman jälkeen, toihan kuulostaa hyvältä 👍
Uutiset:
^^^ & ^^^^ Vai forkan Lumous katosi naapurin miehen matkaan...
Kippis kummin, veljet turskaiset.
^^^
Kaikki kuullostaa hyvälle muutaman jälkeen...jopa se kun vakkari sanoi, että mulla on niin iso...silloin se kuullosti hölynpölyltä, mutta nyt mä haluan uskoa siihen..
...
En tiedä miksi, mutta tästä tuli mieleen eräs hupakko joka perui tapaamisen, kun kuulemma pillu oli niin kipeä, johtuen jättimunaisista miehistä, joita hän oli tavannut päivän mittaan😁
^
Sai migreenin😂. Kuullostaa ihan mun vaimolta😁.
Toivottavasti teit hyvää safkaa.
No, viinit ei ainakaan mene hukkaan..kippis🍷👍
En tiedä miksi, mutta tästä tuli mieleen eräs hupakko joka perui tapaamisen, kun kuulemma pillu oli niin kipeä, johtuen jättimunaisista miehistä, joita hän oli tavannut päivän mittaan😁
^
Sai migreenin😂. Kuullostaa ihan mun vaimolta😁.
Toivottavasti teit hyvää safkaa.
No, viinit ei ainakaan mene hukkaan..kippis🍷👍
Miten tuo kuulostaa jotenkin tutulle..
Perskules, kun piti saada ikäisekseen viehko siviilidaami vierailulle kotiini. Tein safkat, ostin viinit. Ja leidi sit sai migreenin, ilmeisesti ihan oikean, kun oli niin pahoillaan
Tässä sitä nyt yksin syödään, ryypätään, runkataan ja katellaan töllöä - forkkaa unohtamatta... onneks yks kaveri kävi edes pistäytymässä ja söi osan safkoista ja joi jopa kaljankin.
Pillua ei pidä nuolaista ennenkuin sitä tipahtaa nenän alle
Parasta oli, että avasit sanonnon: ei pidä nuolaista koskaan (pilllua) ennekuin tipahtaa. Onneksi ei ollut ainoa pillun omistaja maailmassa. Onneksi on vuokraa tai lisaa pillua tarpeen tullen. Positiivisesti ajatellen, nyt sulla jo valmiiksi lämmitetty uuni ensi kertaa varten.