^ Minä kiitän Sinua, Lifti, tästä. Tosin en kyllä muista tuosta postauksestani mitään mutta sehän ei meittiä haittaa. V-u, soitin "Asfalttikukkaa" tänne (saunakamariin) raahanneellani Yamahalla (syntetisaattori), hakkasin sitä niin kauan että meni virheettömästi ja lähetin ääniviestin soitosta vielä äskettäin bonuksena Isotädille eilisten lisäksi. Sieltä tuli ilahtuneet terveiset (tietää että olen aamuvirkku - mutta ei todennäköisesti tiedä että olen juovuksissa jo nyt - tai vielä eilisen jäljiltä.) Eilen tuli keskustelua ylhäällä nukkuvan nuorison kanssa mutta ei siinä tainneet "ikäpolvien väliset erot" juuri tasoittua. - Se on jännä miten toiset ovat niin läpikonservatiiveja ja joihinkin tarttunut vihreitä piirteitä. Taisin lähteä horjumaan alas (rannan suuntaan) melko äkkiä 🥃🥃🥃🥃
Eivät pirut muistaneet että samassa kaupungissa asuva Isoisotätinsä täytti eilen 80v ja kun kuulivat että olin onnitellut Häntä soittamalla alkoivat sen tyypillisen "mikset sä voinu sanoo..." - Niin taisin heilauttaa kättä ja sanoa että se muistaa kuka muistaa... Noh, tämä tästä.