Se joka pierua pidättää sillä on muutakin salattavaa.
Uutiset:
Ootko kokeillut KP vetää pari rasiallista niitä keinomakeutettuja pastilleja? Niitä, joissa lukee "saattaa aiheuttaa laksatiivisia vaikutuksia".
Olette ihmiset ilkeitä.
Olette ihmiset ilkeitä. Aloittaja täysin asiallisesti kertoi mitä haki, keskustelufoorumi ja aluekin täysin nappiin, otsikkona kuitenkin on fetissit?
Lopputuloksena alle vuorokaudessa toista sivua oman elämänsä huumorimiesten ja -naisten vitsinvääntöä...
Jos joku keksii tavan, jolla saisin oikeasti tarjoiltua näitä kunnon gourmet-kaasuja asiakkailleni, niin olen hyvin kiitollinen. Tähän asti olen pystynyt palvelemaan vain heitä, jotka haluavat roiskeitten kanssa.
Jos joku keksii tavan, jolla saisin oikeasti tarjoiltua näitä kunnon gourmet-kaasuja asiakkailleni, niin olen hyvin kiitollinen. Tähän asti olen pystynyt palvelemaan vain heitä, jotka haluavat roiskeitten kanssa.
Eikö joku pieni pumppu kävisi? Mallia semmoinen mitä joskus oli vesi-ilmapallopusseissa. Jos parityönä lisäilisi ilmaa perseeseen aina kun latinki on loppu. Ei sen kai välttämättä olla ihan aitoa suolistokaasua. Itse olen joskus miettinyt että tuommoinen voisi olla hauska leikki.
Olen todella jo kokeillut pistää ilmaa sisälle sekä ylä-, että alakautta, ja se todella ei toimi minulle. Ja sitä paitsi sisäänpumpattu ilma ei ole gourmet-pieru, se on vain pyllyilmaa.