Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä mielessä?  (Luettu 158100 kertaa)

Poissa Mustelmann

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1325
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä mielessä?
« Vastaus #1500 : Heinäkuu 22, 2024, 19:29:59 »
Ensi viikolla alkava loma. Tarkoitus olisi järjestää parille päivälle parikin tapaamista, mutta en tahdo saada neidoilta vastauksia. Juuri lähetin viidennelle sähköpostia, joten katsotaan, saanko häneltä vastauksen. Yhden vastauksen jo sentään sain ja sen mukaan haluamani neito on kipeänä, eikä hän tiedä, tervehtyykö hän lomareissuuni mennessä. Onhan tässä viikonlppu aikaa sopia treffit, mutta pientä lomastressiä alkaa silti ilmassa olemaan.

Nyt on viestejä lähetetty yli kymmenelle hupakolle, mutta treffit odottavat yhä toteutumistaan. Käytössä on ollut Whatsapp, Kik, sähköposti ja jopa perinteiset tekstiviestit. Yhden kanssa sovittiin jo tapaamisesta, mutta sitten hän ilmoitti, että joutuu perumaan sen. Kipeänä oleva nainen puolestaan ilmoitti olevansa edelleen kipeä, joten se siitä. Yksi taas kertoi olevansa töissä ja palaavansa asiaan heti kun pystyy, milloin se sitten onkaan. Loput eivät ole vastanneet mitään. Foorumilla valittaminen ei varmaan helpota asioita mitenkään, mutta oli vaan pakko avautua, kun fiilis alkaa olemaan jo vähän kurjanpuoleinen.

Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 8110
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mielessä?
« Vastaus #1501 : Heinäkuu 24, 2024, 07:24:36 »
Lehto taitaa olla lusimassa tuomiotaan. Ilpo Härmäläisen murhan selvittelyä katsoin Maikkarin Mainosmiesmurhaajassa.
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa HarryPotter

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7171
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mielessä?
« Vastaus #1502 : Heinäkuu 26, 2024, 00:19:24 »
Olym....eikun pimppi tietysti  :whipping:
Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 67 )

Paikalla MestariMerlin

  • Hero Member
  • Viestejä: 717
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mitä mielessä?
« Vastaus #1503 : Heinäkuu 26, 2024, 01:14:07 »
Pinppihän se täälläkin.  Ja jalot juomat.

Taskulaskintakin on käytetty! Ja tultu siihen tulokseen että parin viikon syysloma etelässähän on periaatteessa ilmainen kun laskee lennot+majoitukset yhteen ja vähentää niistä säästön mikä tulee ensinmainittujen hyvinvoinnille tärkeiden asioiden käytöstä kohteessa kotimaan sijaan.

Viva Espana!

Poissa Thor Patsas

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2924
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä mielessä?
« Vastaus #1504 : Heinäkuu 26, 2024, 04:07:05 »
Oikea ranne on mielessä koska se vähän kipeä. Saa nähdä miten työt sujuu tänään.
Patsaan filosofia on että on parempi olla sellainen joka ryyppää ja treenaa kuin sellainen joka ei ryyppää eikä treenaa.

Toinen patsaan periaate on että ole herrasmies mutta poliittisesti epäkorrekti.

Poissa Pertti Ström

  • Full Member
  • Viestejä: 127
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mitä mielessä?
« Vastaus #1505 : Heinäkuu 28, 2024, 19:20:41 »
Eka maailmansota alkoi tänään vuonna 1914. Kolmas taitaa olla jo ovella.

Poissa Nuolija

  • Full Member
  • Viestejä: 327
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mitä mielessä?
« Vastaus #1506 : Heinäkuu 28, 2024, 20:04:52 »
Kuinka ihanaa olisikaan työntää naamansa pörröiseen pimppiin ja lipoa hellästi 😋

Poissa Ilotikku

  • Full Member
  • Viestejä: 497
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä mielessä?
« Vastaus #1507 : Heinäkuu 28, 2024, 20:40:53 »
Oikea ranne on mielessä koska se vähän kipeä.

Mulla ihan sama vaiva. Kattelin naisten lentopalloa. :)

Poissa Prophat

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 6588
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mielessä?
« Vastaus #1508 : Heinäkuu 29, 2024, 00:20:54 »
Oikea ranne on mielessä koska se vähän kipeä.

Mulla ihan sama vaiva. Kattelin naisten lentopalloa. :)

Lentopallo on kyllä vaarallinen laji, aikoinaan kun harrastin jatkuvasti lajia, sekajoukkueilla, sattui ja tapahtui... Joskus jouta ensiapuun, ja joskus muuten vaan hoidettavaksi... Mutta mielessä... Syli luonnollisesti, tai nojoo pinppa ollakseen rehellinen, mutta just nyt lämmin syli olisi kova juttu, mutta sitä en sanonut...
- insert credit card here ->

Poissa HarryPotter

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7171
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mielessä?
« Vastaus #1509 : Elokuu 05, 2024, 00:17:00 »
Pimppi  :whipping:
Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 67 )

Poissa Prophat

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 6588
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mielessä?
« Vastaus #1510 : Elokuu 05, 2024, 10:20:02 »
Näin metsälenkin jälkeen, oli yllättävän hiljaista metsässä, piti oikein kuunnella... Lisäksi sateen jälkeinen tuoksu... Eli asian ytimeen, pinppaa...
- insert credit card here ->

Poissa HarryPotter

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7171
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mielessä?
« Vastaus #1511 : Elokuu 07, 2024, 14:54:35 »
Kyllä edelleen pimppi on mielessä
Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 67 )

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2199
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä mielessä?
« Vastaus #1512 : Elokuu 07, 2024, 15:24:27 »
Thaikut. Vissiin joku "thai-jakso" nyt menossa  :behind:
I see what is right and approve, but I do what is wrong

#fuckpalestine

Poissa DeiDei

  • Jr. Member
  • Viestejä: 69
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mielessä?
« Vastaus #1513 : Elokuu 10, 2024, 21:56:47 »
^No joo. Kävin tuossa just kuukauden reissulla (15 vuoden jälkeen) Pattayalla ja täytyy todeta että halvempia paikkoja on, muttei helpompia jos ei käteen vetoa lasketa. ;D

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (125)
  • Viestejä: 3066
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mielessä?
« Vastaus #1514 : Elokuu 13, 2024, 00:30:29 »
Kuinka kauan voi kestää päästä tietoiseksi kaikesta mitä on tapahtunut/takaisin todelliseen maailmaan, jos on vain asunut noin 5-6 vuotta Kiinassa ikuisuuksia sitten. Ja kuitenkin palannut Suomeen.
Huoh.

En olisi uskonut enää näitten kaikkien vuosien jälkeen, että yllätyksiä siitä, että olen jossain vaiheessa hetken elänyt tosi pimennossa muulta maailmalta ja täysin propagandassa, olisi enää mulle yllätyksiä.
*Btw, on uskomattoman rankkaa palata takaisin omaan kotimaahaansa - kun se koti on jo ollut muualla vuosia, paljon vahvemmassa kulttuurissa. Vain pitkänlinjan expatit tietyistä maista voi samaistua.*

Mutta mä palasin jo aikoja sitten, ja olin jo hyvässä uskossa, että olen kirinyt kiinni kaiken sen minkä suljettu valtio esti minulta vuosien ajan (pelkkiin perusasioihin meni aikalaikka noin vuosi). Niin hitto soikoon!

Siis, kun palasin Kiinasta, ja jolloin luonnollisesti moniin vuosiin pääsin ekaa kertaa vapaasti nettiin, niin muistan että vähän siellä ja täällä valitettiin/kohuttiin sellainen vanhan tv-sarjan kuin Lost päätöskaudesta/päätösjaksosta.
Noh, luin jotain juttuja (kun pääsee vapaaseen nettiin monien vuosien jälkeen, niin lukee ihan mitä vain...) kuinka jengi keuhkosi miten viimeinen kausi/päätös oli syvältä ja sieltä.

Lost oli ollut yksi sarjoista joita laittomina kopioina olimme Kiinassa ahkeraan hakeneet ja ostaneet. Mutta niiden kopioiden saaminen loppui kauteen 4. Joka tavallaan vaikutti luonnolliselta, että sarja olisi loppunut siihen. En ymmärtänyt mitään, mitä jengi keuhkosi siitä netistä. Mutta silloin oli niiiiin paljon kirittävää kaikessa, että tuollaiset asiat jäivät unohduksiin.

Ihan rehellisesti, nyt yli 10 vuotta paluustani Suomeen, tajusin vasta sen, että se kausi 4, jota mä olen koko tän ajan luullut viimeiseksi kaudeksi, ei ollutkaan sitä. Miksi tajusin sen edes nyt, oli koska olen alkanut seuraamaan mm. Katsomosta löytyvää From sarjaa. Luin siitä netissä, ja törmäsin samalla kuvauksiin Lost sarjan lopusta, jotka ei yhtään vastanneet sitä mihin mä ajattelin sarjan loppuneen.

Ja sitten tietty tajusin, että tää on taas kerran yksi niistä jutuista, mitä mä en tiedä, koska...noh, Kiina.
Nyt suorastaan hukuttaudun katsoon Lostin ne multa puuttuvat kaudet (rakastin sitä sarjaa). Ja samalla hieman mietityttää, jos näin merkityksetön asia on mennyt multa täysin ohi Kiinan takia, niin mitä muuta? Kestääkö aina yli 10 vuotta päästä takaisin todellisuuteen ja faktoihin kiinni, jos on viettänyt Kiinassa vuosia?

Fiilikset on ristiriitaiset. Kun mä lähdin Kiinasta muistan mielessäni joen varrella pilvenpiirtäjien väriloistoa yöllä katsoessani miettineeni samat sanat kuin eräs muukin joskus historiassa on sanonut "I shall return".
Ja mä niin toivoisin kaikesta huolimatta, että se olisi vielä mahdollista.

Nyt jälkikäteen ajanjaksolle jolloin mä lähdin on annettu nimi "Golden years". Nyt kun se on ohi, niin monet länkkärit lähtee pois. Mutta mä muutin Kiinaan ennen tuota aikakautta. Golden years aikana elämä olikin yhtä ns. unelmaa kaikille, ja varmaan erityisesti länkkäreille Kiinassa. Kun ne bileet oli ohi, niin en yhtään ihmettele miksi ns. länkkäreiden joukkopako maasta nyt on käynnissä. Mutta, mä muutin sinne ennen tuota aikaa. Ennen kuin se oli niin helppoa ja pelkkää unelmaa länkkäreille. Mä elin jo kertaalleen sen vaiheen, kun sua ei haluta sinne, ja rasismi sekä mielivaltaiset lait koskettivat joka päiväistä elämää. Aika jolloin länkkärit oli melkein ns. vapaata riistaa. Ja ilmeisesti siihen on osittain (?) palattu (+ lisää paikallisia ongelmia tullut päälle).

Olo on surullinen. Kun mä muutin Kiinaan mä muutin sinne "pysyvästi". Luovuin virallisesti kaikista oikeuksista ja velvollisuuksista Suomeen mitä mahdollista oli. Mun ainoa koti oli Kiinassa. Kansalaisuus käsittääkseni oli ainoa mikä mulla oli enää jäljellä Suomesta, koska, Kiinan kansalaiseksi ei voi tulla. Ei ymmärtääkseni ole olemassa mitään prosessia millä Kiinan kansalaisuutta voisi edes hakea. Ja en tiedä voiko virallisesti Suomen kansalaisuudesta luopua, jos ei ole saanut minkään muun maan kansalaisuutta (?).

Mutta se on nyt niin kaukainen muisto ja uhka/mahdollisuus. Tällä hetkellä Kiinan tilanne länkkäreille näyttää synkältä (mm. länkkäreitä ilmeisesti saa jo randomisti tappaa kaduilla, eikä siihen juuri puututa). Toki, kom...eiku sosialistisiin maihinhan aina pääsee. Se on sitten toinen juttu pääseekö pois. Vaikka mä en ikinä enää haluaisi palata juuri Suomeen, niin mä haluaisin kuitenkin mahdollisuuden matkustella. Ja, toki kyllä mä ihan hyvin tiedän, ettei maa ilman ihmisoikeuksia, sananvapautta ja vapaata lehdistöä ole oikea valinta. Jotenkin mun on silti ikävä Kiinaan.

PS. Onko kukaan kuullut aikoihin oikeita uutisia Hong kongin tilanteesta? Niin, se taidettiin unohtaa ja hylätä. Siellä taidettiin käydä viimeiset oikeat veriset taistelut ihmisoikeuksien ja sananvapauden puolesta Kiinaa vastaan...ja sen jälkeen, vain hiljaisuus. Joten, hiljaisuus puhuu enemmän kuin uutiskuvat (joita ei aikoihin ole tullut). Miten nopeasti muut maat voivatkaan unohtaa/antaa anteeksi/sulkea silmänsä.
Kuinka paljon tälläkin forkalla jaksetaan jauhaa täysin mitättömistä olemattomista asioista Suomen politiikasta. Ja täysin vaieta esim. kansamurhista mitä koko ajan tapahtuu. Meillä ei Suomessa ole aidon oikeasti mitään ongelmia. Jos joku haluaa muuta kuin esittää ja päteä ja provota, niin kannustan tarttumaan somessa omalla nimellään oikeisiin koviin ongelmiin mitä maailmassa ihmisyyttä vastaan joka ikinen sekuntti tapahtuu niin monissa maissa. Mutta riittääkö se rohkeus sitten kuitenkaan siihen?
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎

Poissa HarryPotter

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7171
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mielessä?
« Vastaus #1515 : Elokuu 13, 2024, 19:23:26 »
Pimppihän se tietysti  :whipping:
Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 67 )

Poissa Penaattori

  • Hero Member
  • Viestejä: 879
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mitä mielessä?
« Vastaus #1516 : Elokuu 13, 2024, 19:51:54 »

Kuinka paljon tälläkin forkalla jaksetaan jauhaa täysin mitättömistä olemattomista asioista Suomen politiikasta.
Taas yksi forkan (politiikkaketjun) Paavo Noponen.  8)
Ja täysin vaieta esim. kansamurhista mitä koko ajan tapahtuu.
Ja kuitenkin sun kirjoitus keskittyi lähinnä siihen että kuinka kurjaa sinulla ja muilla länkkäreillä on kun Kiinassa ei enää ole niin kivaa kuin aikaisemmin ja teidän bileet siellä on ohi.

Meillä ei Suomessa ole aidon oikeasti mitään ongelmia.
Juu, mitä nyt esim. väestön raju ikääntyminen, heikkenevä huoltosuhde, kasvava velkavuori ja hyökkäyssotaa käyvä naapurimaa. Mutta ainahan voi jatkaa unta siihen asti kun pakkoherätys tulee.
Jos joku haluaa muuta kuin esittää ja päteä ja provota, niin kannustan tarttumaan somessa omalla nimellään oikeisiin koviin ongelmiin mitä maailmassa ihmisyyttä vastaan joka ikinen sekuntti tapahtuu niin monissa maissa. Mutta riittääkö se rohkeus sitten kuitenkaan siihen?
No tere tulemast sitten vaikka politiikkaketjuun tarttumaan oikeisiin koviin ongelmiin. Omalla nimellä. Jos uskot että se jotain muuttaa. Vai tyydytkö Paavo Noposen rooliin?

P.S. Sekunti sanassa on vai yksi t.
Jotka osaa, ne tekee mitä vaan
Jotka ei, ne ryhtyy opettamaan
- Juice Leskinen

Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 8110
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mielessä?
« Vastaus #1517 : Elokuu 16, 2024, 16:04:35 »
Espoon Leppävaarassa kaksi sähköpotkulautaa törmäsi toisiinsa. Toinen ajoi kovalla vauhdilla päälle ja pakeni paikalta. Uhri kuoli tänään. Tietty vastuullisuus olisi paikallaan millä hyvänsä liikennevälineellä.

Lisäksi netistä voi tilata potkulautoja, jotka kulkevat 40 km/h.
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa Ripley

  • Full Member
  • Viestejä: 195
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mielessä?
« Vastaus #1518 : Elokuu 16, 2024, 17:02:04 »
Pillu se nyt ollut viimeisen tunnin aikana, voi muuttua vielä iltaan mennessä.

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5690
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mielessä?
« Vastaus #1519 : Elokuu 17, 2024, 13:37:56 »
PS. Onko kukaan kuullut aikoihin oikeita uutisia Hong kongin tilanteesta? Niin, se taidettiin unohtaa ja hylätä. Siellä taidettiin käydä viimeiset oikeat veriset taistelut ihmisoikeuksien ja sananvapauden puolesta Kiinaa vastaan...ja sen jälkeen, vain hiljaisuus. Joten, hiljaisuus puhuu enemmän kuin uutiskuvat (joita ei aikoihin ole tullut). Miten nopeasti muut maat voivatkaan unohtaa/antaa anteeksi/sulkea silmänsä.
Kuinka paljon tälläkin forkalla jaksetaan jauhaa täysin mitättömistä olemattomista asioista Suomen politiikasta. Ja täysin vaieta esim. kansamurhista mitä koko ajan tapahtuu. Meillä ei Suomessa ole aidon oikeasti mitään ongelmia. Jos joku haluaa muuta kuin esittää ja päteä ja provota, niin kannustan tarttumaan somessa omalla nimellään oikeisiin koviin ongelmiin mitä maailmassa ihmisyyttä vastaan joka ikinen sekuntti tapahtuu niin monissa maissa. Mutta riittääkö se rohkeus sitten kuitenkaan siihen?
Maailmassa on paljon ihmisoikeuksia loukkaavia valtiotasoisia toimijoita kuten Kiina, Venäjä, Pohjois-Korea ja Palestiina. Asiaa ei voi tehdä hirveän paljoa paremmaksi edes toimien omalla nimellä mutta surullista on se että osa suomalaisistakin toimii ja jopa osoittaa mieltään demokraattista maailmaa vastaan toimivien terroristien puolesta. Yleensä tätä harjoittaa poliittinen vasemmisto jonka aivoitukset eivät yleensäkään ole järjenkäytöllä siunattuja.

Kiinasta tuli mieleen erään työkaverini matka Japaniin. Työkaverini on isokokoinen, pitkätukkainen parrakas kaveri ja matkaillessaan hän useinkin ajautui ylimääräiseen turvatarkastukseen. Japaninmatkallaan työkaverillani oli välilasku Kiinassa ja jatkolento lähti vasta seuraavana päivänä. Joten kaveri joutui yöpymään Kiinassa ja poistumaan lentekentän kansainväliseltä alueelta. Passintarkastuksessa kaveri huomasi seisovan jossakin huoneessa ainoana seuralaisenaan palvelutiskin takana passintarkastaja jonka kanssa työkaverillani ei ollut yhteistä kieltä. Virkailija tutki passia ja kävi laittamassa sen takaseinällä olevan piirongin alimpaan laatikkoon jonka jälkeen virkailija poistui huoneen takavosta. Kaverini kertoi jälkikäteen että tässä vaiheessa kuumotti.