Kiitos ja kippis
Uutiset:
Lifti!
Lifti!
Rupes vaan naurattaa ihan saatanasti ku kelasin et mitä mielessä ketjussa huudat: Lifti!
Lifti hei, kun sinulla aikaisemminkin oli sellainen hieno profiilikuva, niin laittaisitko taas sellaisen? Ja uuden sivuston kunniaksi tietysti uudesta kuvakulmasta otetun
Kuvasihan oli siis omakuva (En muuten pyytelisi kasvokuvia ikinä enkä keneltäkään, ja omastakin mielestäni tämä minun pyyntöni on asiaton, mutta sinulla kun sellainen kuva jo oli, niin tämän kerran nyt kehtaan. Sinun ei tietenkään ole mikään pakko pyyntööni vastata, jos se tekee olosi epämukavaksi.)
Muistan nähneeni kuvailemasi kuvan, ja se saattoikin olla profiilikuvasi. Tarkoitin äsken siis avatar-kuvaa, sori. Kuva oli fooruminäkymässä aika pieni ja hankala tihrustaa, eikä noilla yksityiskohdilla nyt niin väliäkään ole, kun sinuksi sen tunnisti.
Mutta siis ihan vanhojen hyvien aikojen muistoksi, laitatko taas jonkun kivan kuvan? Avatareksi tai profiilikuvaksi tai minne tahansa. Mielellään sellaisen, jonka tiedoston ominaisuuksista näkyisi, että kuva on otettu tänään, tai huomenna, tai milloin sinulla ikinä onkaan aikaa kuvaa ottaa.
Kuvasihan oli siis omakuva (En muuten pyytelisi kasvokuvia ikinä enkä keneltäkään, ja omastakin mielestäni tämä minun pyyntöni on asiaton, mutta sinulla kun sellainen kuva jo oli, niin tämän kerran nyt kehtaan. Sinun ei tietenkään ole mikään pakko pyyntööni vastata, jos se tekee olosi epämukavaksi.)Taisi olla Lifti ilman paitaa puistossa tuo avatar, jos en väärin muista. Vaan tuosta toiveestasi, miksi haluat päivätyn kuvan? Jotta näkisit miehen nykyisen kisakunnon vaiko tarkistaisit josko hän oli viime viikon pokasi vaiko epäilet Liftin heittäneen lusikan hankeen ja tämän nikin takana majaileepi huijari-Harry?
Muistan nähneeni kuvailemasi kuvan, ja se saattoikin olla profiilikuvasi. Tarkoitin äsken siis avatar-kuvaa, sori. Kuva oli fooruminäkymässä aika pieni ja hankala tihrustaa, eikä noilla yksityiskohdilla nyt niin väliäkään ole, kun sinuksi sen tunnisti.
Mutta siis ihan vanhojen hyvien aikojen muistoksi, laitatko taas jonkun kivan kuvan? Avatareksi tai profiilikuvaksi tai minne tahansa. Mielellään sellaisen, jonka tiedoston ominaisuuksista näkyisi, että kuva on otettu tänään, tai huomenna, tai milloin sinulla ikinä onkaan aikaa kuvaa ottaa.
Sitäpä minä eilen ihmettelinkin kun liftin "käsiala" muistuttaa niin kovasti sinun käsialaa, että oletteko sielun sisaruksia vai mistä on kyse?
Sitä vain olen pohdiskellut, että kun Lifti on ollut niin näkyvä ja mieleenjäävä foorumihahmo, ja hän ei tänne rantautunut ensimmäisten joukossa, niin Liftin nimi saattaisi tällaista nimimerkeistä tykkääjää ruveta kiehtomaan.
No hei vaan Perseiden Kuningatar, mun täytyy ihan rehellisyyden nimissä sanoa että en edes muista mikä oli mun profiili kuva. Oliko se sellainen missä spaddu huulessa kannoin karjalakoria Tampereen ytimessä?
Vilkaisin juuri keittiön kaappiin ja siellä kokonainen rulla eskimo-foliota. Täytyy alkaa väsäämään sitä foliohattua.
Henk.kohtaisesti mua ei vaivaa se, oletteko eri vai sama henkilö. Viihdemielessä luen teidän hauskoja juttuja. Se vaan pisti silmään kun teillä on melko lailla samanlainen lauserakenne ja ajatuksenjuoksu. Ehkä myös samanlainen huumori.
Sopisitte hyvin samaan pussauskoppiin.