Nykyinen trendi tälleen ilotytön näkökulmasta asiakkaiden toimintaa kunnollisemmin tässä asiassa seuranneena näyttäisi olevan se, että aikojen varaaminen tässä-nyt-heti-tälle päivälle mentaliteetilla on selkeästi yleistynyt verrattuna niihin parin päivän tai parin viikon päähän sopiviin valioyksilöihin, joiden varauksia riittävän hyvin etukäteen tietenkin lähtökohtaisesti aina arvostan hitusen enemmän, koska tapaaminen on todennäköisempää saada järjestettyä juuri eikä melkein sopivalle ajankohdalle, jos aikatauluista on muuten tiukkaa tai täytyisi omasta aikataulustaan ja ajastaan muuten tinkiä.
Asioiden suunnitteleminenkin on periaatteessa järkiperustein paljon helpompaa, kun johonkin deadlineen on jonkin verran selkeästi pelivaraa eli aikaa toisin kuin silloin, kun itse ostoskeskuksen tai tavatatalon sovituskopissa vaatteita riisuessani vastaan puhelimeen ja minun pitäisi kai kuulemma olla noin 15 minuutin päästä takaisin suloisessa lemmenpesässäni (eli pahimmillaan ihan toisella puolella kaupunkia/pääkaupunkiseutua), jotta tapaaminen varmasti järjestyisi...
...Jollei sitten halua sitä toista ja ikävämmänsävyistä vaihtoehtoa eli että siinä meni sekin tapaaminen, koska aikaa olisi pitänyt olla asiakkaan todella kiireisten ja hektisten aikataulujen nojalla vain ja ainoastaan heti ilman joustoa (ja olisi samalla pitänyt myös jollakin tulevaisuuden ennustamisen taidoilla sun muilla kaukaa näkevän tietäjän lahjoilla jotenkin hoksata, milloin kukakin asiakas kyselee minua missäkin ja miten kiireisellä varauksella, ja missä taas minun pitäisi milloinkin olla, jotta en tuota niille tässä-nyt-heti-tai-ei-koskaan -tyylisille ihmisille pettymystä juuri silloin, kun itse en ole paikkeilla majapaikassani.
Turvallisimmaksi paikaksi varmistaa asiakastapaamisten järjestymisten maksimaalinen määrä ilman haavereita (silloin, kun todella on tehtävä rahaa ilman kyselyjä) on tähän mennessä on osoittaunut olla ja pysyä vain visusti sekä mahdollisimman paljon täällä rakkaiden kaltereiden takana eli toisin sanoen kerrostaloasunnon neljän seinän sisällä silloin, kun minkäänlainen ulkona liikkuminen omine tärkeine motiiveineen ei ole esteenä sisällä hengailulle ja päivän paistattelemiselle kunnon kahlehditulla itsensä orjuutusmeiningillä jossakin aivan muualla kuin auringonloisteessa...
Pysykäämme me arvon ammatillisesti toimivat ja rahaa kunnollisesti tienaavat leidit siis vain visusti siellä kotona tai teltassa tai mikä luksushotelli se nyt kenenkin kohdalla milloinkin on, jos haluamme vaalia liikevoitontahtoisempaa meininkiä.
Kunhan siellä jossakin majapaikassa nyt vain vähintäänkin on jonkinlainen sänky, jossa voi lakanoiden päällä aloittaa juhlat kuin juhlat lähes milloin vain ja jopa 5 minuutinkin äkkipikaisilla pyynnöillä ja kutsuhuudoilla, sillä meitä tehotyttöjä tarvitaan nälkäisten, kiireisten ja melkoisessakin panopuutteessa olevien uljaiden turskien varalle yhä edelleen.