EveEdenin normitaksa taitaa olla kallein. Ja olihan ja joka euron arvoista.
Uutiset:
Näiden kommenttien perusteella taidan sitten olla kallis. Mutta kaikille budjeteille varmaan jotain löytyy Olen edelleen sitä mieltä että seksin ostaminen on itsensä hemmottelua, luksusta, vähän kuin menisi hienoon ravintolaan syömään. Jos itse hemmottelen itseäni niin en kyllä parista kympistä välitä jos palvelu olisikin hieman kalliimpi. Mutta joillekin se taitaa olla todellakin parista kympistä kiinni.
Näiden kommenttien perusteella taidan sitten olla kallis. Mutta kaikille budjeteille varmaan jotain löytyy Olen edelleen sitä mieltä että seksin ostaminen on itsensä hemmottelua, luksusta, vähän kuin menisi hienoon ravintolaan syömään. Jos itse hemmottelen itseäni niin en kyllä parista kympistä välitä jos palvelu olisikin hieman kalliimpi. Mutta joillekin se taitaa olla todellakin parista kympistä kiinni.
Kuitenkin suurin osa vetää samoilla taksoilla.Niin vetää eikä voi olla kysymättä mikä tekee näistä normitason ylittävää taksaa pyytävistä niin paljon parempia kuin muut ja miksi heidän palveluistaan pitäisi maksaa paljon yli normitason?
^Ja vielä olisi tarvinut ajella naapurikaupunkiin
^Naisen joka kelpaisi playboyn malliksi, mutta on suurimmaksi osaksi muovia. Kannattaako? No pakko sitä on kokeilla kaikkea paitsi mummoa ja kansantansseja
Mitä sillä 600 eurolla saa?