Selasin nopeasti kaikki 16 sivua läpi löytämättä tällaista aihetta vielä, joten kysytään huvikseen. Sanomattakin kai selvää että kyssäri on suunnattu hupakoille. Saa myös kertoa paljonko yleensä käy asiakkaita päivässä.
Uutiset:
^ Ahaa, eli raha on tabu.
Ei kai me niin tyhmiä olla, että luullaan ruusujen olevan meille uskollisia?
Ennätys yhdelle päivälle 15 asiakasta. Tiesi kyllä todella saaneensa kunnolla sen jälkeen, olin niin poikki että putosin suorin jaloin sänkyyn, hutsukamppeineen ja meikkeineen päivineen.
Ennätys yhdelle päivälle 15 asiakasta. Tiesi kyllä todella saaneensa kunnolla sen jälkeen, olin niin poikki että putosin suorin jaloin sänkyyn, hutsukamppeineen ja meikkeineen päivineen.
Olet idolini <3 <3 <3
Vähemmän on enemmän mulle nykyään.
Tykkään pitkistä tapaamisista eli samaan päivään en ota kahta, kolmea keikkaa enempää. Ennätys yhdelle päivälle 15 asiakasta. Tiesi kyllä todella saaneensa kunnolla sen jälkeen, olin niin poikki että putosin suorin jaloin sänkyyn, hutsukamppeineen ja meikkeineen päivineen.