Niin, kohta tulee kesä ja voi laittaa kesämekon päälle...
voi Helmi
kohta on... ja odotetaan innolla sitä päivää kun... ... Helmi, eksyt näille huudeille
Uutiset:
Niin, kohta tulee kesä ja voi laittaa kesämekon päälle...No voi IsäKissanVittu Tippa linsissä muistelen kun olin nuori. Joskus woodstockin aikoihin vuonna 68 vai 58... Poltettiin tyttöjen kanssa pilveä pelolla, tietäjä jylläsi kielen alla ja tuollainen hippityttö ratsasti Tirppani päällä, kiihkeästi suudellen
Niin, kohta tulee kesä ja voi laittaa kesämekon päälle...No voi IsäKissanVittu Tippa linsissä muistelen kun olin nuori. Joskus woodstockin aikoihin vuonna 68 vai 58... Poltettiin tyttöjen kanssa pilveä pelolla, tietäjä jylläsi kielen alla ja tuollainen hippityttö ratsasti Tirppani päällä, kiihkeästi suudellen
Oi, niitä aikoja. Silloin mulla vielä seisoi ja Timothy Francis Leary opetti minulle mitä on olla vapaa. Miten mielen vankila voitetaan. Huoletonta aikaa. Kiitos Lasihelmi, toit kyyneleet vanhan miehen silmäkulmaan
Toivottavasti kesämekkoja voi jo pian alkaa käyttää ihan ulkonakin
Uus kesämekko 😘Hypnoottinen kesämekko.
Uus kesämekko 😘Todella kaunis ja ihanan värinen, 20min meni ennen kuin pystyin räpyttämään silmiä ja kommentoimaan 😍
Uus kesämekko 😘