Kiitos vaan ihanat
Uutiset:
Toivottavasti kesämekkoja voi jo pian alkaa käyttää ihan ulkonakin
Toivottavasti kesämekkoja voi jo pian alkaa käyttää ihan ulkonakin
Uus kesämekko 😘
Uus kesämekko 😘
Sukat ja nauhat on, mutta pikkareita ei. Melkein vilahtaa pillukin giffissä, vai vilahtaako jopa? 🤭Uus kesämekko 😘
Mekko on Hot, mutta noi sukat ja nauhat ei sovi kuvaan. Kesämekon alla on - ei mitään.
Ei saa sanoa noin, olen nyt yli tunnin Zoomannut ja hakenut isomman näytön jotta näkisin jotain 🤨Sukat ja nauhat on, mutta pikkareita ei. Melkein vilahtaa pillukin giffissä, vai vilahtaako jopa? 🤭Uus kesämekko 😘
Mekko on Hot, mutta noi sukat ja nauhat ei sovi kuvaan. Kesämekon alla on - ei mitään.
Uus kesämekko 😘Tuttu mekko sekä näin että sit lattialla vai minne se päätyikään.
Hihhih, kiitos itsellesi 😘 Saattaa olla että tuo gif tuli kuvattua juuri ennen meidän tapaamista.Uus kesämekko 😘Tuttu mekko sekä näin että sit lattialla vai minne se päätyikään.
Kiitos 'vaihtelu virkistää' tapaamisesta.
Hyvä ettei kangistu kaavoihin vaikka kangistumatta ei seurassasi voikaan olla.
Tää mekko vaan puhuttelee sekä mun sisäistä fiftarirouvaa että rokkilutkaa, en oo ihan varma miks.
Tää mekko vaan puhuttelee sekä mun sisäistä fiftarirouvaa että rokkilutkaa, en oo ihan varma miks.