Kilikello on huonoin, mitä olen tavannut.
Uutiset:
Kilikello on huonoin, mitä olen tavannut.
Ehkäpä riippuu, mitä odottaa. Turun Kilikelloa parempaa ei löydy. Mutta amatööriin Sannaan rakastuin. Ei voi mitään.
Jos tuon jeesustelun voi lopettaa. Minä maksan 50-100 hyvästä naisesta. Ja kaikki menee, kuten sovitaan.
Ei minullekaan ole väliä sille, mihin katetegoriaan maksullinen ystävä sijoittuu. Mutta Sanna on se tyttöystävä, jota et koskaan saanut. Häntä parempaa ei koskaan löydy. Kilikello on kaikille sopiva, maailman ihanin nainen. Hän ei näyttele, vaan on täysillä mukana. Huh, kuntoa täytyy riittää. Maria Kallio käy kimppuun heti eteisessä eikä suutelu lopu missään vaiheessa. Kaikki sisältyy hintaan eikä kelloon katsella - eikä edellämainituillakaan. Nämä olivat parhaita, joita olen tavannut. Mutta nuori Henriikka nyttemmin Keravalla, lihava squirttaaja Vantaalla ja hiukkasen liikuntavammainen (tekee tätä ihan omasta tahdostaan) Heljä Herttoniemessä ovat myös hyviä.
Pitkästä aikaan kirjoittelen! En käytä ketään hyväkseni. Jokaisen naisen kanssa sovitaan, mitä tehdään. Enkä tarkoittanut, että aikaa venytetään, vaan sekin katsotaan yhdessä - mutta ei olla sekunttikellon kanssa. Amatöörit ovat juuri niitä, joiden kanssa tehdään, mitä halutaan ja mikä tuntuu hyvältä. Ja molemmat nautitaan. Kiitos enimmältään hyvistä vastauksista.
Minusta tuntuu että pitää varata Kilikellolta aika.
Kun en oikein usko tuota monsieur Mossen varoitusta.
Minusta tuntuu että pitää varata Kilikellolta aika.Kannattaa uskoa, se voi hänen kohdallaan pitääkkin paikkaansa. Mutta ei välttämättä muiden. Itse en mene koskaan asiakkaaksi jos jokainen palaute on positiivista. Mutta ajan voi varata, vaikkakin uskoisi tai ei uskoisi.
Kun en oikein usko tuota monsieur Mossen varoitusta.
Kilikello on huonoin, mitä olen tavannut.Ehkäpä riippuu, mitä odottaa. Turun Kilikelloa parempaa ei löydy. Mutta amatööriin Sannaan rakastuin. Ei voi mitään.Jos tuon jeesustelun voi lopettaa. Minä maksan 50-100 hyvästä naisesta. Ja kaikki menee, kuten sovitaan.Ei minullekaan ole väliä sille, mihin katetegoriaan maksullinen ystävä sijoittuu. Mutta Sanna on se tyttöystävä, jota et koskaan saanut. Häntä parempaa ei koskaan löydy. Kilikello on kaikille sopiva, maailman ihanin nainen. Hän ei näyttele, vaan on täysillä mukana. Huh, kuntoa täytyy riittää. Maria Kallio käy kimppuun heti eteisessä eikä suutelu lopu missään vaiheessa. Kaikki sisältyy hintaan eikä kelloon katsella - eikä edellämainituillakaan. Nämä olivat parhaita, joita olen tavannut. Mutta nuori Henriikka nyttemmin Keravalla, lihava squirttaaja Vantaalla ja hiukkasen liikuntavammainen (tekee tätä ihan omasta tahdostaan) Heljä Herttoniemessä ovat myös hyviä.Pitkästä aikaan kirjoittelen! En käytä ketään hyväkseni. Jokaisen naisen kanssa sovitaan, mitä tehdään. Enkä tarkoittanut, että aikaa venytetään, vaan sekin katsotaan yhdessä - mutta ei olla sekunttikellon kanssa. Amatöörit ovat juuri niitä, joiden kanssa tehdään, mitä halutaan ja mikä tuntuu hyvältä. Ja molemmat nautitaan. Kiitos enimmältään hyvistä vastauksista.
Niinpä niin......
Olen kyllä käyttäytynyt kaikkien kanssa hyvin. En sikälikään ymmärrä Kilikellon huonoa vastaanottoa Turussa.Näissä kuvioissa tapaa aivan ihania nuoria neitejä. Siksi setämies pitää päänsä kylmänä, eikä anna tunteiden viedä.
Kilikello vaikuttaa kyllä kuvien, videoiden, rapsojen ja kirjoitustensa perusteella mitä upeimmaLta hupsulta
Nämä on aina henkilö kemia juttuja siksi hyvä, että on vaihtoehtoja jokainen löytää itseään miellyttävän pt ; n. Kerran koetin varata kilikellolta aikaa oli puhelimessa kireän oloinen joten jätin väliin ja tämä ei ole haukkumista oli varmaan huono päivä kuten meillä kaikilla joskus.Mun ilmoituksessa lukee etten mä vastaanota puheluita (ilman soittoaikaa), oon varmaan odottanut jonkun toisen soittoa joten voin uskoa että voinut olla vähän kireä äänensävy Sori silti siitä!