Mä tykkäsin kyllä meidän tapaamisesta ja lähdin tyytyväisenä jatkamaan matkaani. Hinnassa ei ollut mitään valittamista, ihan normitaksa.
Uutiset:
parhaani yritän, ja väitän että kyllä voimakas enemmistö mun ovelta lähtee tyytyväisinäEihän sun ovelta malttais lähteä, kun vielä kiusaat siinä lähtiessä jo väsytettyä kullia
Kilikello vaikuttaa kyllä aivan upealta, luonnolliselta ja huumorintajuiselta naiselta. Tulee hyvä mieli Onlyfans-videoitaan katsellessa :inloveTodella ihana tyttö, nauravainen ja huumorilla höystetty
Mistä löytyy Kilikellon ilmoitus ja yhteystiedot.
Onko rapsoja jossain?
Mistä löytyy Kilikellon ilmoitus ja yhteystiedot.
Onko rapsoja jossain?
Kallis on puolen tunnin hinta huh huh
Muualta saa jo tolla hintaa tunnin
Tätyy jättää tälläiset kovat hinnan kerääjät väliin.
Kallis on puolen tunnin hinta huh huhEn mä halpana oo itseäni koskaan markkinoinutkaan Kiitos kuitenkin palautteesta! Totean kuitenkin että mun hinnat on nousseet vuosien varrella yleiseen inflaatioon nähden hyvin vähän, ja ALV 24% on sisältynyt pyyntitaksaan jo vuosia: joten mun "kirskurihinnat" maksavat voivat tuntea tukevansa tän pienyrittäjän lisäksi hyvinvointiyhteiskuntaa
Eihän Kilikellosta saa tunnissakaan vielä oikeen tarpeekseenKallis on puolen tunnin hinta huh huhEn mä halpana oo itseäni koskaan markkinoinutkaan Kiitos kuitenkin palautteesta! Totean kuitenkin että mun hinnat on nousseet vuosien varrella yleiseen inflaatioon nähden hyvin vähän, ja ALV 24% on sisältynyt pyyntitaksaan jo vuosia: joten mun "kirskurihinnat" maksavat voivat tuntea tukevansa tän pienyrittäjän lisäksi hyvinvointiyhteiskuntaa
Kallis on puolen tunnin hinta huh huh