Vierailulle Forssaan. Mitä tarjontaa löytyy?
Uutiset:
Torin ympäri pyörii viikonloppusin ja juhlapäivinä pilluralli.
Vanhempi nainen sokerisivulta.
Kävin aamulla Forssan perämetsissä kokeilemassa bbw-milffiä. Juttelu oli vaivatonta sd:ssä ja myöhemmin instassa, jonne siirryttiin kun halusin nähdä hänestä muitakin kuvia. Tapaamisen ja speksien sopiminen oli helppoa, kun molemmat halus perusjyystöä.
Paikka on ranch hevosineen ja pt oli laittanut koirat jemmaan kun kysyi tykkäänkö ja olin vastannut kieltävästi.
Mukava tyyppi, eikä kuulemma innostu erikoisista pyynnöistä mitä sd:stä saa, ja tuli kuva että hän saa liian vähän kullia elämässään.
Seksi oli hyvää, ja sisälsi kaikkea mitä olin toivonutkin, myös pussailua. Pt oli kiimainen, aktiivinen ja nautti itsekin ja ois antanut ilman kumiakin. Suihin annoin ottaa vapaasti.
Seksin päälle yhdessä makailua ja kevyttä juttelua, ja kun saatiin vaatteet päälle niin juotiin vielä kahvit.
Tunti ja 100e meni, aikasemmin pt jo mainitsikin et ajan kans ei oo niin justiinsa.
Voin mennä toistekin tälle pt:lle, oli kiva tapaus, vaikkei mulla kinkkiä isompiin naisiin olekaan. Mut ihan tavallinen kiimainen nainen joka haluaa kullia.
Niille joille agraarituoksut tai elämää nähnyt maalaistalo on turn offeja, tää ei oo ehkä oikea kohde.
Nyt täytyy kysyä mikä on sokerisivu ja mistä se löytyy?
Nyt täytyy kysyä mikä on sokerisivu ja mistä se löytyy?