Mä olin kyllä pitkään harkinnut rapsaamisen kieltämistä RE:ssä, ja se oli mulla jo estettynä siellä, mutta sitten perehdyin asiaan sen verran että niihin tosiaan voi käydä kommentoimassa itsekin, ja päätin antaa olla.
Mutta nyt kun tämä kanava tuli, niin harkitsen uudelleen sen estämistä RE:ssä.
Yksi paikka tuntuu enemmältä kuin tarpeeksi yhdelle huoralle. Mutta mutta...harmittaisi nyt kieltää se siltä kannalta, että sinne kirjoittamiseen on kuitenkin jo asiakkaat käyttäneet aikaa, ja sit mä menisin tavallaan heittään ne roskiin...ei ois kivaa sekään.
Ja mulla just se tilanne että mahtoiko siellä olla 5 positiivista rapsaa ja 1 negatiivinen - ja tää negatiivinen ei ollut koskaan mua tavannut, vaan valitti kun olin blokannut sen. Mikä täysin totta. Koska hän oli tainnut unohtaa että oli tehnyt mulle oharit jo aikaisemmin
Eli rapsat mielettömän hyvä väline oikein käytettynä, mutta valitettavasti niitä käytetään myös vain mustamaalaamiseenkin. Voin vaan kuvitella millainen show se on koittaa sitten selvitellä kun on sana vastaan sana. Usein kuitenkin olisi varsin helppo tarkistaa ainakin se onko mitään tapaamista oikeasti ollutkaan. Mutta se tietysti vie aikaa. Saa nähdä kuinka täällä tuo tullaan toteuttamaan.
Mutta se että rapsaamisen kieltää kokonaan täysin ymmärrettävää ja silloin sitä tulisi kunnioittaa. Syyt kieltojen takana eivät ihan aina ole niinkään ihania kuin että tyttö vain ei halua uusia asiakkaita, vaan taustalla voi olla oikeasti paljon painavampiakin syitä. Pahimmillaan rapsat voivat aktivoida tai auttaa tytön stalkkereita/uhkailijoita pääsemään tytön jäljille.
Sanottuani tämän, niin mua saa siis täällä ihan vapaasti rapsata kunhan totuudessa pysytään. En mitään opistoltakaan yrittänyt poistattaa koskaan, joten tuskin siihen täytyy täälläkään lähteä