Toisaalta puolustellaan hankalien asiakkaiden listaa ja toisaalta rapsakieltoja. Siinä ei oikein ole yhtenäistä logiikkaa.
Uutiset:
...
Eräs tyttö taannoin sanoi minulle, ettei halua kenenkään kirjoittavan hänestä minnekään. Ihmettelin suuresti, koska tyttö oli oikea helmi. Kunnioitan aina pyyntöä.
Rapsahan on aina vaan toisen osapuolen näkemys tapaamisesta ja varmaan aika usein sitä siivittää älytön euforia tai karsea pettymys. Lähtökohtaisesti rapsoihin kannattaa itse kunkin suhtautua pienellä varauksella. Toisille riittää reikä munkissa ja toiset haluaa, että on mansikkahilloa munkin sisällä.
Ja Jimmy-sedälle tiedoksi, että jos asiakas ei ryöstä sinua tai ole väkivaltainen, niin ammattitaitoinen huora ei koskaan anna huonoa palvelua tai ole kylmäkiskoinen, jos näin on, niin vika on huorassa.
Itseäni kiinnostaa mainoksessa olevien tietojen paikkansapitävyys, palveluasenne ja mahdolliset riskit vaikkapa sijainnin takia. Siirappiset novellit ihastumisesta, tussun lipomisen ihanuudesta yms ovat turhia. ...
Näin juuri. Lyhyt ja ytimekäs tieto palveluista ja niiden olemassaolosta. Muu on oman egon nostoa.
Voi olla, mutta vuodesta 2011 kun aloitin, niin pahanhajuisiin tai -makuisiin miehiin en ole törmännyt. Jos asiakas vaikka tulee töistä suoraan, niin ihan oma-aloitteisesti menee suihkuun ensin. Aina on kummastuttanut minua tuo keskustelu kakkaraidoista, juustoista kikkelissä tai hienhajusta. Ehkä minä olen niin iso ja pelottava, ettei ne uskalla tulla sänkyyn kuin putipuhtaana.Se on varmaan vain pääkaupunkiseudun ongelma. Täällä näitä haisuleita kuulemma piisaa.