"Sauna on valmis Tikkurilassa" bongasin ilmoituksesta.
Kuka kävi tekemässä? Montako varvia saunasta saa?
Kuka kävi tekemässä? Montako varvia saunasta saa?
Uutiset:
Ken onnistuu aitaamaan saariston mahtavimman lammaslauman niin, että siellä pysytään vaikka ihan vain vuorokauden, saa vastapalvelukseksi lämmittää mun petiä vuorokauden. Voisin itsekin olla siellä, mutta todennäköisesti olisin vain ihailemassa ihmetekoasi, joka on kuitenkin ihan yhtä todennäköinen kuin valon pilkahdus myrskyluodon marraskuussa. Ja jos kuitenkin onnistuisit, tyrkkäisin venheeni kohti avomerta ja joutuisit ikuisiksi ajoiksi henkilökohtaiseksi lampurikseni. (Joka olisi hetkessä työtön, koska todennäköisesti ne lampaat iloisesti vain seuraisivat ulapalle ajelehtivaa venettä. Mikäöi luulit, etteivät lampaat ui, niin älä vaivaudu tarjoamaan palveluksiasi. )
Vois hyvin jäädä lammaspaimeneksi saaristoon, mikä olis srn stressittömämpää elämää?
PPS Perusvaatimus julkinen, rekisteröity numero.Ai sulla on nyt sellainen?
Ken onnistuu aitaamaan saariston mahtavimman lammaslauman niin, että siellä pysytään vaikka ihan vain vuorokauden, saa vastapalvelukseksi lämmittää mun petiä vuorokauden.
Lohkeaako mun avatar-kuvalla?
Nyt tarjolla oiva kaamosväsymyksen karkoittaja ja syysilon tuoja! Eli mahdollisuus juoksuttaa sormia rintakarvojen lomassa. Ehkä saa myös suudella nännejä.
Vain kuvalliset yhteydenotot huomioidaan. 😊
Yv Av , en saa laitettua kuvaa YV:lla, väittää että liian Iso 😱
Nyt tarjolla oiva kaamosväsymyksen karkoittaja ja syysilon tuoja! Eli mahdollisuus juoksuttaa sormia rintakarvojen lomassa. Ehkä saa myös suudella nännejä.
Vain kuvalliset yhteydenotot huomioidaan. 😊