^ Auttaisiko siihen, jos neito pyytäisi vaikkapa heittelemään setelit päälleen yksi kerrallaan..?
Uutiset:
^ Auttaisiko siihen, jos neito pyytäisi vaikkapa heittelemään setelit päälleen yksi kerrallaan..?
Huora-yhtyeen musta t-paita tai tanktoppi, jossa lukee vain valkoisella "huora" olisi kovaa valuuttaa... Ladyfit malli, koko S (M:lläkin voisi jotain saada). Tiedän, että näitä on ollut, mutta nyt en löydä mistään.
Kokeillaas löytäisinkö täältä sähkömiehen, ilmianna itsesi yksärillä niin katsotaan saataisiinko diili aikaiseksi Harrastelijat ei käy tähän hommaan, joten älkää te vaivautuko Ainiin ja pk seudulla pitäisi olla mielellään
^ Onkohan se rahan ja vaihtotavaran arvo sekä kerto- ja etenkin jakolasku nyt neiti Kilkelle ihan selvillä?Hei, annas mun nyt rauhassa kokeilla rajojani tän vetovoiman kanssa! Koska auto on yhä mäsänä, niin ehkä pyyntö universumille ei ollut tarpeeksi kunnianhimoinen
Mulla ois vanha asuntovaunu, jonka arvo ehkä 2000 euroa. 200 € tuntitaksalla siis 10 krt 1h tai 20 krt 0,5h. No teoriassa voisin myydä metsästä myös mökkitontin, mutta sen käypä arvo olis ehkä 30 000 euroa, eli 150 krt 1h tai 300 krt 0,5 h. Harvoin sitä mies keskimääräisen 5 vuoden avioliitonkaan aikana noin paljoa pillua saa 🤣
Autonraadon jarrut nyt korjaantunee parilla pikaisella, jos neiti maksaa itse varaosat