Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Vaihda työsuoritus/tavara/tms seksipalveluun  (Luettu 74519 kertaa)

Poissa Viveca

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Vaihda työsuoritus/tavara/tms seksipalveluun
« Vastaus #380 : Tammikuu 27, 2025, 19:28:17 »
^^Pidetääs mielessä 👌

Onko mun asiakkaissa sähkömiestä? Nyt olis tarve sellaiselle.
*pikkuPullea mature*

Poissa Herra015

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #381 : Tammikuu 27, 2025, 20:47:51 »
Löytyy 😉 meisselit valmiina..

Poissa Vieras1799

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #382 : Tammikuu 27, 2025, 21:39:40 »
^^Pidetääs mielessä 👌

Onko mun asiakkaissa sähkömiestä? Nyt olis tarve sellaiselle.

Sähköhommia osaan sen verran, että jakorasiaa osaisin työstää. Käykö?

Poissa Tunnustautuja

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #383 : Tammikuu 27, 2025, 21:56:25 »
Minkä tason lupia vaativista sähkötöistä kyse?

Poissa Viveca

• Full Member
« Vastaus #384 : Tammikuu 28, 2025, 08:44:16 »
Pikku selvennys tähän; mun asiakkaissa tarkoittaa, että on entuudestaan tuttu, joka on mulla joskus käynyt..

Ja ilmaista pildeä ei ole tarjolla, sen verran pikku homma kyseessä, että pienellä alennuksella mennään.
*pikkuPullea mature*

Poissa Ribbeli

• Hero Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #385 : Tammikuu 28, 2025, 10:06:42 »
Pikku selvennys tähän; mun asiakkaissa tarkoittaa, että on entuudestaan tuttu, joka on mulla joskus käynyt..

Ja ilmaista pildeä ei ole tarjolla, sen verran pikku homma kyseessä, että pienellä alennuksella mennään.

Polttimon vaihto?🤔

Poissa AnnaB

• Full Member
  • Galleria (14)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #386 : Helmikuu 01, 2025, 02:42:35 »

Polttimon vaihto?🤔

Ei kai siihen mitään sähkömiestä tartte?
💎 Espoo 3.-7.3.💎

Poissa Viveca

• Full Member
« Vastaus #387 : Helmikuu 01, 2025, 07:36:04 »
Loppui muuten turskilla mielenkiinto samantien, kun selvisi, ettei olekaan ilmaista pildeä tarjolla, vaan pelkkä alennus 😅
*pikkuPullea mature*

Poissa Kellopeliappelsiini

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #388 : Helmikuu 01, 2025, 08:12:32 »
Loppui muuten turskilla mielenkiinto samantien, kun selvisi, ettei olekaan ilmaista pildeä tarjolla, vaan pelkkä alennus 😅

Mutta olit rajannut alunperinkin potentiaaliset asiakkaat ulkopuolelle:

I see what is right and approve, but I do what is wrong

#fuckpalestine

Poissa Vieras1791

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #389 : Helmikuu 01, 2025, 08:14:48 »
Kannattaa vain sanoa tehtävä suoraan eikä olla noin kryptinen. Siitä en tiedä saako täällä alennuksista puhua, mutta nopeasti loppuu mielenkiinto kun on noin epämäärästä.

Poissa Vieras1791

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #390 : Helmikuu 01, 2025, 08:17:35 »
Ja joo kyllähän se saattaa vaikuttaa että pitäs lähtä ties minne ja tehdä ties mitä että saa sitten vain alennusta. Ehkä tuossa tapauksessa kannattaa kysyä joku lähipiiristä jonka saa vaikka kahvipaketilla lahjottua.

Poissa palvelunostaja

• Hero Member
« Vastaus #391 : Helmikuu 01, 2025, 09:44:06 »
Pillun antaminen on sen verran pikku homma, että sillä saa pienen alennuksen sähkötöistä?

Henkeä pidättelemättä odottelen että joku pt kaipaisi juuri mun ammatillista osaamista, näin asiaa sivusta seuraavana tän tyyppisten järjestelyjen viehätys on yksinkertaisuudessa ja sellaisessa tietynlaisessa intiimiydessä, minkä rahasta puhumisen välttäminen mahdollistaa. Jos pitää varautua tekemään duunia ja sen lisäksi käydä joku hintaneuvottelu oman työn arvosta, niin fiilikset itse tapaamiseen varmaan vesittyy aika pahasti.

Poissa AnniAuringonkukka

• Hero Member
  • Galleria (12)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #392 : Helmikuu 01, 2025, 10:58:12 »
näin asiaa sivusta seuraavana tän tyyppisten järjestelyjen viehätys on yksinkertaisuudessa ja sellaisessa tietynlaisessa intiimiydessä, minkä rahasta puhumisen välttäminen mahdollistaa. Jos pitää varautua tekemään duunia ja sen lisäksi käydä joku hintaneuvottelu oman työn arvosta, niin fiilikset itse tapaamiseen varmaan vesittyy aika pahasti.

Yksi tälläinen vaihtarijärjestely on itellä tulilla. Se on kyllä juurikin hauskaa ja intiimiä, mutta ei sen takia että voisi välttää rahan sivuamisen vaan sellaisen yleisen tuhmuuden takia. Kyllä siinä joutuu työnsä arvoa molemmat väistämättäkin sivuamaan silti, mutta ne neuvottelut voi toisaalta olla sikahauskat  :blowjob:

Joidenkin valkokaulusammattilaisten palveluita en niin helposti lähtisi hoitamaan in natura ellei kyseessä olisi TODELLA hyvä tuttu, koska niissä usein jo paljastuu itsestä paljon enemmän luottamusta vaativia yksityisasioita.

Mutta olisihan se hiton kätevää jos tuntis sähkärin, puusepän, LVI-ammattilaisen, metsästysharrastajan, kalastajan, poromiehen, maanviljelijän, ammattikuljettajan, IT-asiantuntijan, lääkärin, asianajajan...
Lapin kiimaviikot on kiimaisemmat kuin koskaan
23.-26.3. Levillä AnnaVonB:n kanssa, soolo ja duo

Poissa orjamies

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #393 : Helmikuu 01, 2025, 11:38:32 »

tosiaan tuo rajaus jo tekee asiansa + kun et kerro onko se homma vaan lamppu kattoon joka

nykyvehkeillä on minuutin homma... jos se on asteenkin tuota hankalampi tuskin alennus riittää
kysyvälle vastataan

Poissa Pekonen

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #394 : Helmikuu 01, 2025, 13:39:04 »
Ikkunat pitää pestä kun kevät koittaa niin tulisiko joku ikkunanpesutaitoinen hyväperseinen naisihminen ne pesemään joskus lumienlähdön aikaan?
Saunotaan sitten kun tarkastuksen jälkeen olen hyväksynyt lasit riittävän kirkkaiksi ja olisi myös kyrpää tarjolla.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 01, 2025, 13:47:27 kirjoittanut Pekonen »
Woke:"If You don't reinforce my illusions you are a bad person. Support my selfishness or I will hate you".

Poissa Kellopeliappelsiini

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #395 : Helmikuu 01, 2025, 14:00:00 »
Ikkunat pitää pestä kun kevät koittaa niin tulisiko joku ikkunanpesutaitoinen hyväperseinen naisihminen ne pesemään joskus lumienlähdön aikaan?
Saunotaan sitten kun tarkastuksen jälkeen olen hyväksynyt lasit riittävän kirkkaiksi ja olisi myös kyrpää tarjolla.

Seuraan mielenkiinnolla. Muista infota tarjouksista!
I see what is right and approve, but I do what is wrong

#fuckpalestine

Poissa orjamies

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #396 : Helmikuu 01, 2025, 14:45:18 »

Kyllä tohon pitäisi vielä kohtuu tuliaiset saada konjakki pullo ja kattilallinen läskisoossia  :laught:
kysyvälle vastataan

Poissa Viveca

• Full Member
« Vastaus #397 : Helmikuu 01, 2025, 18:57:59 »
Ja joo kyllähän se saattaa vaikuttaa että pitäs lähtä ties minne ja tehdä ties mitä että saa sitten vain alennusta. Ehkä tuossa tapauksessa kannattaa kysyä joku lähipiiristä jonka saa vaikka kahvipaketilla lahjottua.

Mun mielestä 50€:n alennus vartin hommasta on kyllä ihan kelpo korvaus. Käytännössä tarkoittaa puolen tunnin panoa käsi-suuhoidon hinnalla. Vakkarit on tosin usein auttaneet ihan ilman korvaustakin asiassa, jos toisessakin. Ja niin auttaa tässäkin, kiitos siitä ❤️
*pikkuPullea mature*

Poissa Pekonen

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #398 : Helmikuu 01, 2025, 21:04:53 »

Kyllä tohon pitäisi vielä kohtuu tuliaiset saada konjakki pullo ja kattilallinen läskisoossia  :laught:
Tai kuten Kummeli Jackpot elokuvassa:
"Kyllä siihen olis vielä hyvä saada kakskymppiä kylkeen".
Woke:"If You don't reinforce my illusions you are a bad person. Support my selfishness or I will hate you".

Poissa sosialisti

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #399 : Helmikuu 01, 2025, 22:15:31 »
Mutta olisihan se hiton kätevää jos tuntis sähkärin, puusepän, LVI-ammattilaisen, metsästysharrastajan, kalastajan, poromiehen, maanviljelijän, ammattikuljettajan, IT-asiantuntijan, lääkärin, asianajajan...

Millainen maailma mahtaisikaan olla, jos nykyaikainen kondomi olisi ollut käytössä jo kaksituhatta vuotta sitten.

Ehkä naiset eivät olisi olleet yhtä riippuvaisia miesten tuloista. Ja kun naisten emansipaatio olisi aivan toista luokkaa - jotain, mitä ei osata edes kuvitella - olisi sekä yhteiskuntajärjestelmistä että vaihtotaloudesta voinut kehittyä toisenlaisia. Olisiko edes ydinperheinstituutiota.