^^Pidetääs mielessä 👌
Onko mun asiakkaissa sähkömiestä? Nyt olis tarve sellaiselle.
Uutiset:
^^Pidetääs mielessä 👌
Pikku selvennys tähän; mun asiakkaissa tarkoittaa, että on entuudestaan tuttu, joka on mulla joskus käynyt..
Ja ilmaista pildeä ei ole tarjolla, sen verran pikku homma kyseessä, että pienellä alennuksella mennään.
Polttimon vaihto?🤔
Pikku selvennys tähän; mun asiakkaissa tarkoittaa, että on entuudestaan tuttu, joka on mulla joskus käynyt..
Ja ilmaista pildeä ei ole tarjolla, sen verran pikku homma kyseessä, että pienellä alennuksella mennään.
Polttimon vaihto?🤔
Loppui muuten turskilla mielenkiinto samantien, kun selvisi, ettei olekaan ilmaista pildeä tarjolla, vaan pelkkä alennus 😅
näin asiaa sivusta seuraavana tän tyyppisten järjestelyjen viehätys on yksinkertaisuudessa ja sellaisessa tietynlaisessa intiimiydessä, minkä rahasta puhumisen välttäminen mahdollistaa. Jos pitää varautua tekemään duunia ja sen lisäksi käydä joku hintaneuvottelu oman työn arvosta, niin fiilikset itse tapaamiseen varmaan vesittyy aika pahasti.
Loppui muuten turskilla mielenkiinto samantien, kun selvisi, ettei olekaan ilmaista pildeä tarjolla, vaan pelkkä alennus 😅
Ikkunat pitää pestä kun kevät koittaa niin tulisiko joku ikkunanpesutaitoinen hyväperseinen naisihminen ne pesemään joskus lumienlähdön aikaan?
Saunotaan sitten kun tarkastuksen jälkeen olen hyväksynyt lasit riittävän kirkkaiksi ja olisi myös kyrpää tarjolla.
Ikkunat pitää pestä kun kevät koittaa niin tulisiko joku ikkunanpesutaitoinen hyväperseinen naisihminen ne pesemään joskus lumienlähdön aikaan?
Saunotaan sitten kun tarkastuksen jälkeen olen hyväksynyt lasit riittävän kirkkaiksi ja olisi myös kyrpää tarjolla.
Ja joo kyllähän se saattaa vaikuttaa että pitäs lähtä ties minne ja tehdä ties mitä että saa sitten vain alennusta. Ehkä tuossa tapauksessa kannattaa kysyä joku lähipiiristä jonka saa vaikka kahvipaketilla lahjottua.
Tai kuten Kummeli Jackpot elokuvassa:Ikkunat pitää pestä kun kevät koittaa niin tulisiko joku ikkunanpesutaitoinen hyväperseinen naisihminen ne pesemään joskus lumienlähdön aikaan?
Kyllä tohon pitäisi vielä kohtuu tuliaiset saada konjakki pullo ja kattilallinen läskisoossia
Mutta olisihan se hiton kätevää jos tuntis sähkärin, puusepän, LVI-ammattilaisen, metsästysharrastajan, kalastajan, poromiehen, maanviljelijän, ammattikuljettajan, IT-asiantuntijan, lääkärin, asianajajan...