Aivan mahtavat muodot tällä naisella ilmoituksissaan naapurisivustolla. Ei vaan suostu vastaamaan, tai kerran: Älä soita!
Kokemuksia teillä?
Kokemuksia teillä?
Uutiset:
Nyt poistui molemmat ilmoitukset.
Ensimmäisellä kerralla sovittiin tapaaminen tunnin päähän. Pihaan päästyäni tämä sulotar ei vastannut enää yhteydenottoihin. Odottelin puolisen tuntia, tuloksetta.
Jonkin ajan päästä... Osoitteeseen päästyäni huomasin että olenpas ollut täällä ennenkin.
Sama kuvio ohareiden suhteen toistui.
Nyt viimein pari kuukautta sitten onnistuin sopimaan tapaamisen ja pääsin jopa sisään asti.
Hän ei juuri luonut katsekontaktia. Suikkari oli konemaista ja nopeaa. hän kysyi kohteliaasti "etkö voisi jo tulla" Olin siis viettänyt asunnossa korkeintaan 7 minuuttia
Menisinkö uudestaan, todennäköisesti en.
Olen aika moneen kertaan erinäisillä foorumeilla kohdannut sen tapaisia kommentteja omaan, ns. varsin kriittiseen ja suoraan lähestymiseen vastaaviin tilanteisiin, kuin minä olisin jotenkin väärässä ja fakehorotkin ovat pyhiä kriittiseltä tarkastelulta ja jokaisen miehen pitäisi vain niellä huono onnituusensa ja maksaa paskasta palvelusta rumalle akalle ja mielellään olla rapsaamattakin.
Ilmeisesti tämä on tätä trendikästä simp kulttuuria.