Uutiset: SeksiSaitti toivottaa foorumilaisille onnea uudelle vuodelle 2025!

Kirjoittaja Aihe: Mikä on paras kehu minkä hupakko on ulkonäöstäsi lausunut?  (Luettu 55796 kertaa)

Paikalla AnnaB

• Full Member
  • Galleria (14)
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mikä on paras kehu minkä hupakko on ulkonäöstäsi lausunut?
« Vastaus #240 : Joulukuu 30, 2024, 17:32:25 »
Tätä ketjua on ollut kiva lukea. Monet on kommentoineet, että eivät ota hupakon kehuja tosissaan, ja varmaan onkin niitä jotka kehuu "koska se kuuluu asiaan". Itse olen sellainen, että en koskaan kehu turhaan vaan jos jotain kehun niin oikeasti ihan tarkoitan sitä. Välillä vähän nolottaa jälkikäteen, että pitikö nyt taas mennä sanomaan kun olen jotain kehuja antanut, koska tuntuu siltä, että eihän sitä sitten uskota ja ajatellaan että imartelen vaan koska hän on maksava asiakas. Yhdelle vähän enemmän jotain nostaneelle kommentoin vähän aikaa sitten halatessa, että onpa sulla ihanan leveät hartiat, sopivan halittavat. Yhtä vähän nuorempaa sanoin suloiseksi karkiksi jonka haluaisin pistää kaappiin talteen, ennen kuin ehdin estää itseäni. Jos joku teistä saa minulta joskus jotain outoja kehuja, niin voitte olla varmoja että mua hävettää jälkikäteen  :laught:.
❤️ Espoo 7.-12.1. ❤️

Paikalla Blain

• Hero Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mikä on paras kehu minkä hupakko on ulkonäöstäsi lausunut?
« Vastaus #241 : Tammikuu 02, 2025, 23:45:46 »
"Sulla on kyllä sellainen poikamainen pilke silmissä, että vaikutat paljon ikäistäsi nuoremmalta.".

Ehkä mukavin kohteliaisuus koskaan.

Ps: ja koska hiukset on kuulemma kuin nuorella miehellä. Ei ole hiusraja vetäytynyt ja värikin on vielä oma(ei harmaa)😂

Ihanaa kuulla nuorelta (35) naiselta kohteliaisuuksia