Minähän en ole mitenkään erityisemmän komea mies. Nuorempana olin varmaan ihan ok näköinen ja urheilullinen heppu, mutta mitä vanhemmaksi tulen, sen isompi ja karskimpi miehenroikale minusta näyttää tulevan. Näin ollen minua ei kovasti voi kehuakaan
Mutta kuten jo kirjoitin tuonne ketjuun, missä kerrotaan ensimmäisistä hupakointikokemuksista, niin sillä keikalla kaunis virotar osasi vetää oikeista naruista ja kysyi perinteisen "minkä takia noin komean kundin täytyy käydä maksullisissa?"-kysymyksen. Se tuntui kivalta ja hiveli nuorukaisen itsetuntoa
Toinen mieleen jäänyt kehu on parin vuoden takaa venäläistaustaiselta ihanalta naikkoselta. Kun minua katsoo, niin lähtökohtaisesti katsoja varmaankin pitää minua vain ylipainoisena keski-ikäisenä miehenä. Mutta kun katsoo tarkemmin, saattaa pitkään jatkunut (joskin viime aikoina vammojen takia hieman vähemmälle jäänyt) voimailuharrastus näkyä jonkinlaisina lihaksina ylimääräisen massan alta.
Siinä kun vähän hengähdettiin ensimmäisen rundin jälkeen, tyttö katsoin silmät pyöreinä ja totesi "wow, you've got muscles!" ja hieroi mukavan tuntuisesti rinta-, ojentaja- ja olkapäälihaksiani lisäten "you're so strong!"
Kukapa mies ei pitäisi siitä, että kehutaan vahvaksi äijäksi. Se tuntui kovasti imartelevalta, varsinkin kun tässä on menty aika pitkään ilman sen kummempia kehuja ulkomuodon puolesta.
Tai no, saan minä toisinaan positiivista huomiota ulkomuotoni puolesta, mutta se tulee poikkeuksetta aina miespuolisilta