Ei tämä nyt mikään "vastaus itselleni" ole vaan omalaatuinen hakuilmoitus.
Viimeksi hieman yli viikko sitten tuonne toisaalle kirjoitin viimeisimmästä vierailustani palvelutuottajan luona.
Nyt ajattelin kirjoittaa tulevassa aikamuodossa seuraavasta vierailustani, mahdollisesti jopa saman tai jonkun muun, palvelutuottajan luona.
Kyseeseen tulisi siis palvelutuottaja, joka mahdollisimman luonnonmukaisesti voisi auttaa minua avartamaan maailmankuvaani pyllyseksin suhteen.
Toki minulla on vuosien saatossa muutamia maksullisia (ja pari maksutontakin) kokemusta tältä alalta, mutta luvalla sanoen osa niistä ei ole ollut kovin miellyttäviä Muutaman session olen epämukavan tunteen vuoksi jopa lopettanut kesken leikin ja olemme siirtyneet perinteisempiin menetelmiin.
Nyt kaipaan siis transua, miestä tai straponladyä, joka osaisi rentouttaaa ja kiihottaa minut niin, että nauttisin pyllyni varovaisesta naimisesta. Kokemukseni tuosta viimeisimmästä palvelutuottajasta eli Nansiista ovat sellaisia, että se saattaisi olla juuri hän. Mutta olen avoin myös muille hyville ehdotuksille.
Tällä kertaa en siis kaipaa mitään "yleishierontaa" vaan nimenomaan keskittymistä lantion seutuun, sisoon pyllyyni ja miksei myös toivottavan aktin aikana melkoisiin rintoihini.
Jotta tämä onnistuisi, olisi tietysti itse hoidettava valmistautuminen ("reitin raivaus") huolella, mutta sitten aloite ja vastuukin siirtyisi palvelutuottajalle.
Pyllyni vaatisi virittelyä ja lämmittelyä, rentoutusta ja rasvausta, kieltä, sormea, ehkä pientä sauvaa ja jos kaikki menee hyvin, lopulta myös varovaista kalun tai straponin käyttöä.
Näen jo sieluni silmin itseni sängyllä vatsallaan tai pylly pystyssä polvillaan, touhukkaan palvelutuottajan valmistamassa minua aktiin ja lopulta myös varovaisesti työntymässä pyllyyni. Hyvältä tuntuisi myös kädet rintojani hyväilemässä ja varovaisesti nännejäni puristelemassa.
Leikin kliimaksi voisi tulla vaikka niin, että palvelutuottaja runkkaisi minut laukeamiseen naidessaan minua dogstylessä.
Tai palvelutuottajan viriiliydestä riippuen hän voisi innostua minun tyydyttämiseen sen jälkeen, kun olisi ensin ampunut poman kutinsa kumihupun pohjaan minun pyllyssäni. Tässä vaihtoehdossa saattaisi olla kiihottavaa lopettaa leikki kuusysiin niin, että palvelutuottaja olisi päälläni, runkkaisi minua varovaisesti sauvalla ja imisi samalla spermani nieluunsa.
Melko kiihottavaa tuossa huipennuksessa olisi myös se, jos saisin samaan aikaan runkata myös palvelutuottajan aukkoa hieromasauvalla tai kumidildolla.
Pitääpä miettiä (ja ottaa vastaan ehdotuksia) mistä tulevalle keskiviikon vapaapäivälle pääkaupunkiseudulla löytyisi tällainen palvelutuottaja.