Löytyisköhän Oulun alueelta lähipäivinä yhtään naista, joka haluais leikkiä vähän imurilla mun kans? Vielä parempi jos löytyis tyhjänpanttina lojuva imuri, minkä voisin ostaa pois?
Uutiset:
Voi vitsi, mulla olis tuolla varastossa kaksi imuria tyhjänpanttina. Sellainen hyvin vanha, mutta toimiva vihreä ja sitten vähän laadukkaampi ja tehokas musta imuri, Bosch-merkkinen. Molemmilla olen ihan itse omin kätösin imuroinut. (Lattioita.)
Tuntuis ajatella, ettei kovin kummoinen homma tosiaan olis. Mikätuo naapurisivusto on?joo, nyt tajusin mitä tuo naapurisivusto tarkoittaa
Olen hämmentynyt. Sanavarastossani imurilla on sija neidolle, joka on innostunut suullisista toimista. Ehkä en ymmärtänyt ihan kaikkea.Ymmärrän että tämä kuulostaa todella oudolta ja tyhmältä, mutta minulla vaan sattuu olemaan tällainen fetissi ja haluan välillä toteuttaa tätäkin puolta Toki neidon antama suihinottokin on pirun kiihottavaa ja ihanan tuntuista, varsinki jos osaa hommansa ja imee kunnolla. 🙂
Löytyisköhän Oulun alueelta lähipäivinä yhtään naista, joka haluais leikkiä vähän imurilla mun kans? Vielä parempi jos löytyis tyhjänpanttina lojuva imuri, minkä voisin ostaa pois?