^ Tuota muuten tapahtuu hyvin paljon, että erään sivuston kuvitellaan oikeasti olevan täynnä seksinnälkäisiä naisia, jotka eivät muuta halua kuin pientä virkistystä yksinäisiin iltapäiviinsä
Siellä ne tuhannet kuumat sinkut sinun alueeltasi himoisevat päästä tapaamaan juuri sinua... Ja sitten kun linkkaan vastauksessa koko ilmoitukseni hintoineen ja kaikkineen, niin ollaan aika yllättyneitä, että "ei kai, siis tuohan on pelkkä seksiseuranhakusivusto, miten tuollainen nuori nätti plikka nyt tällaiseen on ajautunut, voi että tätä maailmaa".
Parhaita ovat tietysti ne muutamat, jotka haluavat ruveta oveliksi. "Kuule kun tämähän ei nyt taida olla ihan laillista, vai mitä, niin mites olisi sellainen maksu, että sinä tulet tänne kiltisti imemään mällit kitusiisi, niin minä en sitten ilmoita sinusta poliisille".
Kiva kuitenkin kuulla, että pääsit alkujärkytyksestä ohi ja uskaltauduit tutustumaan myös maksullisiin. Kiitän sinua, ja voin varmaan kiittää kaikkien kollegoittenikin puolesta
(Tämä viesti ei sisällä oikeita lainauksia kenenkään minulle lähettämistä viesteistä, vaan esimerkit ovat itse kirjoittamiani hahmotelmia siitä, minkä tyyppisiä viestejä olen vastaanottanut.)