Mutta tuossa tilanteessa oli hetken aikaa mielessä et pitäisikö mun vaan jatkaa - juuri kaikki noi edellä mainitut syyt, että kyllähän sen nyt on haluttava kun kerran on tähän asti jo tullut. Mutta mä sit myös nopsaan tajusin et jos mä en lopeta asap, niin se olisi hyvinkin raiskaus. Toisen suostumuksesta ei voinut enää olla varma, vaikka se olikin aika pienistä merkeistä aistittava. Mutta voin kuvitella et jos tuossa oisin ihan hurmoksessa kiikkunu päällä silmät kiinni, niin olisinko tajunnut heti/tarpeeksi ajoissa?
Seksissä pitää olla valppaana.
Tässä asiassa maksullinen seksi eroaa vahvasti siviiliseksistä. Siviiliseksin suhteen olen tosi jyrkkä suostumusasioissa, koska se suostumus on ensimmäinen juttu mikä pitää olla selvänä ennen kuin edes suunnitellaan ryhtymistä mihinkään. Mutta maksullisessa seksissä tapaamisen bisnesluonne ja se, että tapaaminen sovitaan ajanvarauksella, on jo itsessään aika vahva viite suostumuksesta.
Minusta laki on ollut tässä liian ankara asiakkaita kohtaan, koska maksullisen seksin konteksti asettaa niin paljon hämääviä tekijöitä osapuolten ymmärrykseen toistensa suostumuksesta. Tuntuu aina vähän hassulta, kun joku kysyy tapaamisella, että saako koskea rintojani, saako sormettaa, saako suudella. Tietenkin saa!
Palveluni on ilmoituksen mukaan GFE-henkistä, ja kun tapaaminen on sovittu ja raha on vaihtanut omistajaa, niin tietenkin minun kanssani saa ottaa ihan rennosti ja tehdä mitä haluaa (järjen rajoissa). Mutta kyllähän se on hyvä asia, että nämä ihmiset vielä varmistavat kysymällä.
Jos taas minulle tulee tapaamisella sellainen fiilis, että asiakas ei olekaan täysillä mukana, niin menen ihan sekaisin enkä tiedä, mitä tehdä. Minun duunini on tehdä asiakkaan olo hyväksi, eikä raiskata häntä. Mutta asiakas on itse hakeutunut tänne ja maksanut tästä, ja hän saattaa olla täällä jopa toisella, neljännellä tai kymmenennellä vierailullaan! Jos lopetan nyt, niin asiakas ei saa rahoilleen niin hyvää vastinetta, kuin voin tarjota. Mitä jos asiakas on vain väsynyt, ja pilaan hänen rentoutumishetkensä pysähtelemällä ja kyselemällä tyhmiä? Se on hirveän hankala tilanne. Jos asiakas suoraan sanoo, ettei tykkää jostain, niin silloin tietenkin lopetan sen tekemisen heti. Ja jos olen epävarma asiakkaan fiiliksistä, niin sanon hänelle, että lopetan heti jos hän vain kertoo minulle, että joku ei ole ok. Mutta eihän se ole hyvä, että ihmistä "painostaa" kieltäytymään asiasta, josta hän ei tykkää. Minun täytyy todella kehitellä joku suunnitelmallinen lähestymistapa niihin tilanteisiin, kun asiakas ei haluakaan seksiä kanssani, jottei kukaan koskaan joutuisi venymään täällä yli rajojensa.