Suoraan sanoen vituttaa runkata. Haluaisin kyllä, mutta ei saa. Käykö kaikissa avioliitoissa näin?
Oleellisempi kysymys on, että miksi käy näin. Se ei suinkaan käy sen vuoksi, että just sillä hetkellä hänellä ei tee mieli vaan siksi, että olet tehnyt jotain väärin aiemmin. Ja kun et saa, teet taas jotain väärin ja se tulee taas eteen tulevaisuudessa.
Nainen kun ei ole sellainen hetkessä eläjä. Naisen tunteet on kropassa, ei päässä (itseasiassa miehelläkin).
Jos sä teet jotain väärin, niin naisen kropan solumuisti muistaa sen pitkänkin aikaa, riippuen mokan laajuudesta.
Nainen ei siis kysyttäessä pysty selittämään miksi ei just nyt lämpeä sun munalle, mut sen kroppa pystyis, jos se osais puhua.
Menin frendiä tapaamaan yhteen pubiin helsingissä tuossa männä kesänä, olisko ollu klo 13.00 lauantaina.
Siellä oli kaksi tarjoilija naista, 5 jätkää ja tän mun frendin uusi tyttöystävä (kaikki kaljoittelemassa, lukuun ottamatta näitä tarjoilijoita).
Juteltiin siinä sitten naisista niin heitin, että olen ainoa mies maailmassa joka tietää miten nainen ajattelee.
Jätkät alko nauraa, naiset meni totiseksi. Heitin yhdelle niistä jätkistä ketä en tuntenut, että testaa: "kerron miten nainen asian ajattelee".
Jannu heitti aika helpon: "mikä v**tu siinä on naisilla, että ei voi sanoa suoraan asioita, vaan pitää aina vihjailla ja kierrellä ja kaarrella?".
"Koska se nainen sanoi sen asian suoraan 1,5 viikkoa sitten, mutta sä et kuunnellu!"
Naiset alko nauraa ja miehet muuttu totiseks.
Tää jannu halvaantu ihan täysin. Se oli lasittunein silmin 15min. katsoen tyhjyyteen ja kun se taas palasi tähän maailmaan, niin kaveri kysyi, että "kaikki hyvin?"
Joo, prosessoin tuossa just kaikki parisuhderiidat mitä ollu elämässä ja jumalauta toi on toimiva teoria
Miksi tiedän miten nainen ajattelee? Koska kuuntelen silloin kun nainen puhuu. Pitää kuunnella ja sisäistää, mutta siihen ei saa reagoida sillä hetkellä. Pitää reagoida esim. viikon päästä, että osaat osoittaa naiselle kuunnelleesi.
Tää on siitä vittumainen homma ku nainen tarvii aina aika-ajoin syyn purkaa kiukkuansa sinuun (menkkoja edeltävälle viikolle kannattaa antaa jotain todella kevyttä). Ja jos sinä et anna sille syytä, koska olet aina kuunnellut, niin se kyllä jostain jotain kaivaa.
Pitäkää aina jotain kevyttä takataskussa. Jos näette, että rouva tulee kireänä töistä kotiin, niin ei missään nimessä siihen väliin mitään isoo. Sukka lattialla toimii tosi hyvin.
Sukka on semmonen perusjuttu, max. kolme minuuttia: "Sä et yhtään arvosta mua" diipadaapaa ja jalat visusti kiinni 3 tuntia. Mut hei, jos se tulee töistä vaikka neljältä, niin seitsemältä alkaa jo jalat aukee ja voi alkaa esileikin, joka kestää sellaiset pari tuntia, niin ysiltä jo pääsee selkään.
Ja sit ku nainen ei koskaan pyydä ylireagointia anteeksi (eihän sellaista tapahdu) niin useasti he hyvittävät ehkä hieman tarpeettoman purkautumisensa loistavalla (en nyt sano täydellisellä) seksillä.
Täydelliseen seksiin en uskalla äkkinäiselle antaa avaimia, koska pieleen menemisen vaara on niin suuri ja pian minua syytetään avioerosta.
Tuolla sukalla kannattaa lähteä kokeilemaan ja sit siitä kehittyessä löytää sen oman polun