Teen ruokaa, siivoan ja tuon kuukausittain 6 000 rahaa, eli maksan koko perheen kulut.
Ei siis kyse siitä, ettäkö en osallistuisi myös arkiaskareisiin.
Urheilen ja ulkonäössä tai hygieniassa ei pitäisi olla vikaa.
Mietin vaan, että mitenköhän yleistä moinen on, että toista ei enää kiinnosta mikään?
Lasten takia tässä enää saman katon alla asutaan...En lukenut ketjua kuin edellisen postauksen verran, mutta heitänpä ihan ajatuksena, että mitä jos te isimiehet kokeilisitte tehdä vaimon elämästä kevyempää? Niin ettei vaimo olisi iltaisin aina niin väsynyt, että vain nukkuminen jaksaa kiinnostaa?
Lisäksi, vaimosta olisi varmasti mukavaa saada huomiota ja kosketusta muulloinkin kuin vain silloin, kun miehen tekee mieli panna.
Oman(kin) kokemukseni mukaan naisilla on usein miehiä huomattavasti tiukemmat kriteerit esim. kodin siisteystasolle. Jos sitten lapsen nukutuksen jälkeen pitää alkaa vielä imuroida tai pyykätä, jää seksi kyllä väliin. Viime kädessä nämä ovat valintakysymyksiä. Jos joskus voi jättää pyykkivuoren huomiseen ja keskittyä yhdessäoloon, varmaan sitä seksiäkin syntyy.
Tuli vaan mieleen, että voisko tässä just se mies vähän osallistua. Tehdä ne iltatoimet tai imuroida ja pyykätä. Eikä odotella sohvalla munia ronklaten, että "ämmä" on valmis.
Tarjoat liian helppoa elämää. Osaavat arvostaa vasta kun menettävät sen. Ikäänkuin tuudittautuvat hyvänolon tunteeseen ja sitten tulee hirveänä "shokkina" kun tulee ero. Jokaisen erotilityksen (varsinkin naisen) näen taustalla liiallisen mukavuudentunteen. Miksi panostaa ku 6k€ tulee ilman panostamistakin?
Nyt tulee provo: "ei se mua jätä, mä oon liian tärkee sille.."
Totuus: Totta vitussa se jättää sut, miks ei jättäs?
Perusteluna on lapset. Sen takiahan ne niitä haluaa tehdä, että pystyvät vetoamaan huonoon omatuntoon. "Lapset kärsii, ajattele niitä"