Tuo on oma näkemykseni. Voisi toki näkemys muuttua, jos kohtaisi miehen, joka pystyy täyttämään kaikki tarpeeni. Sellaista en ole vielä onnistunut löytämään, joten siksi pitää olla useita.
Uutiset:
Itse en harrasta parisuhteita, jotka perustuvat seksiin. Kun lapset on tehty, en näe syytä, miksi parisuhteessa pitäisi olla seksiä. Mulle suhde on paljon, paljon enemmän kuin seksiä. Tarpeensa hoitakoon jokainen sitten miten itse haluaa. Saaminen on omalla, ei puolison vastuulla.
Itse en harrasta parisuhteita, jotka perustuvat seksiin. Kun lapset on tehty, en näe syytä, miksi parisuhteessa pitäisi olla seksiä. Mulle suhde on paljon, paljon enemmän kuin seksiä. Tarpeensa hoitakoon jokainen sitten miten itse haluaa. Saaminen on omalla, ei puolison vastuulla.
Eikös miesten mielestä vaimoainesta ole vain 180 senttiset ja 50 kokoiset vaatehenkarit?
Seksi nautitaan mieluiten vähintään d-kupin kanssa.
Jotainhan ne vaimotkin kuitenkin seksistä ottaa?
Ei mun mieheni ole mua jättänyt
Ja olen kaiken kukkuraksi vielä huora, eli panen vain rahasta 👍 En koe, että vaimona tai tyttöystävänä olisin jotenkin velvoitettu täyttämään mieheni tarpeet. Käykään huorissa kuten muutkin tekevät.
Henkilökohtaisesti mua vaan ärsyttää kaksinaismoralismi, jossa syyllistetään vaimoa siitä ettei anna tai päinvastoin. Eikö jokainen ihmisen ole ihan itse vastuussa omasta elämästään? Turha siitä on muita syyllistää
Voi ehkä kuulostaa kummalliselta, mutta on olemassa miehiäkin, joille seksi ei ole tarpeena olennainen.
Mutta en jaksa jankata enempää. Anteeksi, jos pahoitin mielenne.
Ja sitten Metsikselle voisin kommentoida, että jokainen seksityöntekijä jakaa omasta elämästään sen verran kuin itse haluaa ja minne itse haluaa. Tämä on keskustelufoorumi ja mekin olemme vain ihmisiä.
En kyllä äkkiä keksi säälittävämpää kuin huoran aviomiehen joka joutuu käymään muualla huorissa.