Olet. Sinä olet miespuolinen Nimara tai minä olen naispuolinen Lifti.
Totta jos puhutaan, niin kyl minua joskus panettaa.
Uutiset:
Mä oon huomannut parisuhteissa käyttäväni joskus illalla tuota "kylläpäs väsyttää" tms ilmaisua ja oikeasti olen tarkoittanut sillä: "Kylläpäs väsyttää. En ole varma, haluanko tai jaksanko seksiä tänä iltana, ajattelin vain ilmoittaa, ettet sitten pety turhaan. Mutta voisimme kuitenkin vähän olla lähekkäin, koskaan ei tiedä, mihin se johtaa..."
Oletko Jylppy kokeillut ihan vain kuunnella naistasi, kun hän kertoo väsymyksestään ja sitten ehkä antaa hieman sitä läheisyyttä ilman taka-ajatuksia..? Jos ajatellaan tilannetta naisen kannalta, niin ehkä hän koki, ettet välitä hänen ajatuksistaan ja tunteistaan, vaan suutut, kun hän yrittää tuoda niitä ilmi..?
Olet. Sinä olet miespuolinen Nimara tai minä olen naispuolinen Lifti.
Mä oon huomannut parisuhteissa käyttäväni joskus illalla tuota "kylläpäs väsyttää" tms ilmaisua ja oikeasti olen tarkoittanut sillä: "Kylläpäs väsyttää. En ole varma, haluanko tai jaksanko seksiä tänä iltana, ajattelin vain ilmoittaa, ettet sitten pety turhaan. Mutta voisimme kuitenkin vähän olla lähekkäin, koskaan ei tiedä, mihin se johtaa..."
Oletko Jylppy kokeillut ihan vain kuunnella naistasi, kun hän kertoo väsymyksestään ja sitten ehkä antaa hieman sitä läheisyyttä ilman taka-ajatuksia..? Jos ajatellaan tilannetta naisen kannalta, niin ehkä hän koki, ettet välitä hänen ajatuksistaan ja tunteistaan, vaan suutut, kun hän yrittää tuoda niitä ilmi..?
Tässäpä viisautta monelle mietittäväksi! Aika usein parisuhteen ongelmien takana on se, ettei oikeasti kuunnella ja kuulla toista. Sitäkin mitä sanotaan rivien välissä.
Alkuperäisen kirjoittajan reaktio on hyvin ymmärrettävä. Jos on tehnyt mieli koko päivän ja satsannut siihen, että asiat sujuisivat oikeaan suuntaan ja sitten illalla kokee tulevansa torjutuksi, niin vituttaahan se. On niin helppo jumiutua omaan vitutukseen ja unohtaa toisen osapuolen tunteet ja tilanne.
Lopputulos voi olla paljon parempi jos pystyy työntämään oman vitutuksen hetkeksi syrjään ja keskittyy aidosti kuuntelemaan toisen fiiliksiä.
Kyllä tämäkin on ihan totta ja hyvähän se olisi näin ainakin yrittää tehdä.
Se että tämä tuntuu aina vaan jatkuvan illasta toiseen, se laittaa vituttamaan ihan oikeasti, ei uskalla edes kysäistä, että olisiko tänään mitään äksöniä makkarin puolella, koska todennäköisesti tietää vastauksen ja se pettymys on tietenkin iso, se miksi se jatkuu illasta toiseen niin varmaan pitäis istua peilin eteen tuijottamaan typerää kuvaa, mutta tuskin tuokaan auttaa asiaa.
Olisihan sekin ihan kiva jos se toinen kuuntelisi joskus minunkin fiiliksiäni.
Tuntuu vaan että joka asiassa syy on aina itsessä
Minusta avioliitossa tapahtuva pihtaaminen on vallankäyttöä, kiusaamista ja henkistä väkivaltaa.
Eräs nainen kertoi, että hänen liitossa seksiä saa aina. Kun toisen tekee mieli, niin seksin antaminen kumppanille on samanlainen asia kuin niskahieronta kun toisen niska on jumissa tai passaaminen kun toinen on flunssassa. Se on välittämistä ja toisen huomioimista. Toimii molemmin puolin.
... Kun lapset on tehty, en näe syytä, miksi parisuhteessa pitäisi olla seksiä. ...
Itse en harrasta parisuhteita, jotka perustuvat seksiin. Kun lapset on tehty, en näe syytä, miksi parisuhteessa pitäisi olla seksiä. Mulle suhde on paljon, paljon enemmän kuin seksiä. Tarpeensa hoitakoon jokainen sitten miten itse haluaa. Saaminen on omalla, ei puolison vastuulla.