Tuolla esittelypalstalla jo pohjustin tätä. Ystäväni,palvelujen tarjoa hänkin, suositteli minulle tiukkakissaa, minun ensimmäiseksi. Hyvin hän minut tuntee,sillä minulle täydellinen on Sanna
Sanna kosketti ihanasti, mitä kauneimmin minun, vanhan miehen, suurinta seksielintä, aivoja (kosketteli hän myös pikkuveitikkaa ja tehtiin vaikka mitä). Tunsin olevani haluttu. Ei yhtään huonia hetkeä Sannan toimesta. Hyvää oloa kesti päiviä tapaamisten jälkeen. Ja tuo varmaan hymyn huulille aina kun muistelen tapaamisia. Varaus/kset onnistui helposti sp whatsup. Jännitystä lievensä jo viesteissä ennen ensimmäistä tapaamista. Viestit oli kirjoitettu vain minulle. Ei mitään copypastea. Ja tapaamisten jälkeen kun kiittelin,niin sain kauniita sanoja takaisin. Sanna on hyvä kaikessa mitä tekee, suutelu,käsityöt erityisesti ja hän on lisäksi erittäin hyvä kuuntelija. Kaikki haluamani toiveet toteutti, jopa hiukset letitti pyynnöstä. Mikä fetisismi sekin lie. Kelloa ei vilkuile, eikä hoputa. Ja nauttii itsekin. Äänestä sen kuulee.
Rima on nyt niin korkealla ettei ole tarvetta toisia palveluntarjoajia vilkuilla.
Kohdelkaa Sannaa hyvin ja nauttikaa hänestä ilolla.
Kiitos Sanna ja pysy tallessa!