Hätäsille kooste:
Omat kuvat: on.
Ajanvaraus: helppoa.
Heittäytyminen: loistava.
Palvelut: GFE 5/5. Tai ehkä osuvampi on 2/2
Säätila: aurinkoinen hellepäivä. Harvalla oli takki päällä.
Menisinkö uudestaan: joo.
Yleisarvosana: yber ihana
Tarinallisempi kuvaus:
Tarkoituksenani oli vuokrata MINI Cooper päiväksi että pääsisin tunnelmaan jo matkalla mutta elämässä sattuu ja tapahtuu, niinpä kurvailin rakkaudentemppelin nurkille ihan muulla kulkuneuvolla. Oli jännää sillä tästä The Duosta oltiin puheltu jo vuoden verran tapaamisten yhteydessä ja nyt se on totta! Aamulla mietin vain että ihan kohta Minni ja Ninni eli GFE:n ylipapittaret johdattelee minut elämäni retriittiin. Olin varautunut tulevaan GFE ähkyyn kovalla mentaaliharjoittelulla, täyttämällä energiavarastoja piripintaan ja pukeutumalla mahdollisimman normaalisti. Lantio rasvattuna, nenäkarvat kammattuna, pieni kujeileva hymy kasvoilla - Olin valmis. Muikistellen lähestyin temppelin porttia. Kumpi neidoista mahtaakaan vetää sukan pois...?
Näin ensin Ninnin. 😍 Sitten näin Minnin 😍. Wau! Ja Wau! Tajusin astuneeni jokaisen miehen märkään päiväuneen. Minni ja Ninni. Samassa huoneessa. Ihan liki mua. Herra varjele, mikä näky! Mikä fiilis! Vatsanpohjassa kutittelevat perhoset laskeutuivat varsin nopeasti hieman alemmas. Ja samalla tunnelma kohosi kuin itsestään varsin ylös. Muistikuvat ovat sumuiset mutta käteni saattoivat käydä vaivihkaa pienellä tutustumismatkalla...
Perinteisen alkushown jälkeen siirryimme hymyssä suin tutkimaan minkälaisia kivoja ihmissolmuja 2 yber seksikästä neitoa ja yksi amator keksiikään yhdessä. Tai siis minulla ei putkiaivojen kapasiteetti riittänyt ideointiin: Minnin ja Ninnin kokonaisvaltaisen ja kiihkeän huomion kohteena olo oli mykistävää. Ne kosketukset, ah... ne suudelmat... ah 😍😍 Mielihyvähormonien hyökyaalto tuntui pikkuvarpaassakin asti käsieni elellessä omaa pehmeän täyteläistä elämäänsä kuin varsat keväisillä kukkuloilla. Kauhean järkeviä ehdotuksia en saanut siis suustani (niinä hetkinä kun suussani ei hetkellisesti ollut mitään). Onneksi neidot naisellisia avuja apuna käyttäen ottivat tilanteen haltuun ja keksivät meille kivoja yhteisiä seuraleikkejä. Erityisesti asioiden piilotus erilaisiin paikkoihin oli varsin kivaa. Näkyy, ei näy, näkyy, ei näy, ... Tuntuu ehkä helpolta mutta jos samaan aikaan toinen neito häiritsee keskittymistä vähän ehkä kyseenalaisilla keinoilla niin ei siinä anttirinne pysy mielessä... Piiloleikkien lisäksi leikittiin erilaisia yhdyssanaleikkejä, kuten MISENI, SEMINI ja ja ja vaikka mitä. Ensimmäiset sivut kama.. eiku MINI-sutrasta todellakin saatiin läpikäytyä ja ai että, niitä muistellaan vielä pitkään... erityisesti peilin asettelusta annan plussaa! Kokonaisuutena ihan legendaarista settiä! Ihan kreisi olo vieläkin. Oli kuin unta. Märkää päiväunta.
Harmillisen nopeasti meni aika mutta niinhän se aina menee. Ehkä se meni nyt jopa tuplavauhtia... Samalla kun keräilin vaatteita studion eri nurkista sieltä ja täältä niin mietin että pitää varmaan käydä ostamassa pari sitruunaa että saan naamasta pyyhittyä tämän mairean hymyn. Kävi kuten ounastelin, MINI:llä kun ajellaan karkkikauppaan niin silloin todellakin saadaan GFE-överit.
Kiitos Minni 😘. Kiitos Ninni 😘.
Erikseen erinomaiset, yhdessä ylivoimaiset. 😍😍
Tuntuu että olen maailman onnellisin mies juuri nyt.