Ei ole prepaidia eikä erillistä hutsuluuria koska en ole naimisissa.
Uutiset:
Naiset joita olen tavannut ovat reippaita, älykkäitä, järkeviä (sanoisin jopa että keskimääräistä enemmän) tavallisia naisia jotka erottaa muista Tämä ammatti tai harrastus, Joka ei nauti sellaista yhteiskunnan arvostusta jota kuuluisi. Arvostan näitä naisia ja heidän työtään. Siksi en koe tarvetta prepaidiin. Kertokaa jos olen väärässä.
Voi olla että olen sitten liian sinisilmäinen. Naiset joita olen tavannut ovat reippaita, älykkäitä, järkeviä (sanoisin jopa että keskimääräistä enemmän) tavallisia naisia jotka erottaa muista Tämä ammatti tai harrastus, Joka ei nauti sellaista yhteiskunnan arvostusta jota kuuluisi. Arvostan näitä naisia ja heidän työtään. Siksi en koe tarvetta prepaidiin. Kertokaa jos olen väärässä.
Olen yllättynyt. Tähänastisista vastauksista käy ilmi ettei suurin osa omista edes prepaidia. Hyvin pieni vaiva eikä välttämättä tarvi erillistä hupakkoluuria kun tupla-sim on kaikissa nykyajan puhelimissa 5€ on todella halpa vakuutus jos käykin ikävästi. Vaikka ei olisi mitään menetettävää koska ei ole parisuhteessa, niin tulevaisuudessa voi elämäntilanne kuitenkin muuttua, ei sitä koskaan tiedä. Lisäksi pian voi lakiin tulla uudistuksia, jotka myös voivat hankaloittaa turskan elämää. Vain viisi euroa, se ei voi olla rahasta kiinni!
Haluaisin nyt levittää tätä prepaid-myönteistä propagandaa kaikille, joten totelkaa nyt mars hankkimaan jossei sitä nyt omista
Missä kaikissa luureissa on tupla-SIM?
Missä kaikissa luureissa on tupla-SIM?
Erillinen pilluluuri prepaidilla, ei kahta sanaa. Se ei ole kunnon hupakoille epäluottamuslause, en halua levitellä henkilöllisyyttäni enkä aina tiedä että kuka tai ketkä mainoksen takana on. Pilluluurin käyttö ja tiedoistaan huolehtiminen on luotettavuuden osoitus hupakoille ketkä eivät osaltaan halua tietojaan leviteltävän, kun asiakas osaa pitää omista tiedoistaan huolta, tämä varmasti osaa pitää hupakonkin tiedot omana tietonaan.