Ketjun aloittajan mustavalkoiseen kommentointiin olen jo ajat sitten kyllästynyt. Lisäksi näkemys, että hutsu voi halutessaan soitella takaisin, on vähintäänkin erikoinen. Se ei missään tapauksessa ole ok, ellei asiasta nimenomaisesti ole sovittu.
Uutiset:
Ketjun aloittajan mustavalkoiseen kommentointiin olen jo ajat sitten kyllästynyt. Lisäksi näkemys, että hutsu voi halutessaan soitella takaisin, on vähintäänkin erikoinen. Se ei missään tapauksessa ole ok, ellei asiasta nimenomaisesti ole sovittu.
Enemmänkin halusin pohtia, onko tekstareidenkin lähettäminen mainosmielessä jotenkin vastoin kaikenlaisia kirjoittamattomia sääntöjä...
Joko aloittaja saa tästä trollauksesta kiksejä tai sitten hänen harkintaansa ei voi luottaa millään tasolla.
Joka tapauksessa säälin niitä, jotka ovat omalla numerollaan ottaneet häneen yhteyttä.
Jos tuo on Hubbis paras iskurepliikkisi, jollaista onnistut jollekulle naiselle tuottamaan, niin go on eli samaan malliin, niin hiljaa hyvä tulee.Kyllä kannatti käyttää paras iskurepliikki kun sain huomiosi. Pus pus
Jos tuo on Hubbis paras iskurepliikkisi, jollaista onnistut jollekulle naiselle tuottamaan, niin go on eli samaan malliin, niin hiljaa hyvä tulee.Kyllä kannatti käyttää paras iskurepliikki kun sain huomiosi. Pus pus
^Yksi hyvä vinkki on, että älä kyseenalaista jos potentiaaliset asiakkaat ilmaisee tietynlaisen, toivotun toimintamallin Jos ei ole muuta sovittu, niin hupakon ei ole hyvä olla itse yhteydessä. Kyllä asiakkaat sen numeron löytää ilmosta, joka tollasessa luurin hukkumis tapauksessa kannattaa laittaa sitten vaikka muutomaksi päiväksi näkyviin. Koskaan ei tiedä kuka siellä toisessa päässä mahdollisesti saattaisi nähdä arkaluonteisen viestin.
Ylipäätään kun palveluammatissa olet, kannattaa hieman joustaa omista käsityksistä ja ajatella asiaa asiakkaan kantilta
Hyvin hommansa hoitavien ja asiakkaita huomioivien ei tarvitse kikkailla, näille on kysyntää tarpeeksi.