Tämä mies kysyy teiltä naisilta ihan asialliseen tyyliin...mitä teidän kammaristanne(tavallinen paikka) kuuluu,kun teillä on miesseuraa(oletus)...Sänky natkuttaa ja kolkkaa,tietenkin aina...ja siitä mahdolliset naapurinne ja/tai jälkikasvunne kuulevat ja tietävät,mitä teette.Sitä kun ei pysty vaientamaan...MUTTA miten toimitte sen suhteen,mitä teidän omista kurkuistanne/suistanne pääsee ilmoille???Siis,oletko äänekäs sängyssä?..se on peruskysymys..mutta laitan siihen vähän lisäyksiä!Oletko aina ollut sellainen-vai teetkö sitä piruillaksesi naapureille tai ehkä saadaksesi tumpelon partnerin ruikkaamaan pian...Sätitkö ääneen jos äijä ei oikein suoriudu???Entäs sitten,kun osuu kohdalle taitava,kyvykäs...kestävä MIES...jonka kanssa menee 3-5 tuntia kuin huomaamatta!!???Ehkä oletkin sellainen nainen joka saa orgasminsa hiljaa...niin että vain se mies tietää niistä???Olen ollut sekä turhan kiljujien,että vaitonaisena värisevien naisten kanssa...Aidosti,oikeissa kohdissa äänteleviä mimmejäkin olen kohdannut...enemmän kuitenkin niin että olen joutunut kuuntelemaan heitä...kun kämppäkaverini köyri heitä!!!!