« Vastaus #22 : Toukokuu 27, 2022, 18:53:46 »
Yön yli treffeihin sisältyy usein myös nukkumista. Sitä vaan ihmettelen, että miten nukkuminen käytännössä voi toteutua?
Just se nukkuminen, kun siitä ei tule mitään lähes vieraan ihmisen kanssa. Etenkin jos vielä kuorsaa tms. Seuraava päivä on kokonaan pilalla jos valvon koko yön.
Tässä kokemus, joka vahvistaa nämä kommentit:
Kerran varsinaisen keikan jälkeen tuttu pitkäaikainen vakkari-PT jäi vielä hotellihuoneeseen lasilliselle juttelemaan. Tilattiin vähän syötävää huonepalvelusta ja jutellessa aika vierähti ja juttua riitti niin, että kello oli huomaamatta yli puolen yön. Kun havahduttiin kellonaikaan, PT kysyi, voisiko jäädä yöksi aamuun asti nukkumaan, kun asui melko kaukana. Sehän sopi mutta minulle oli toki ihan sanomattakin selvää, että kyse oli nimenomaan vain nukkumisesta, ei mistään muusta. Tunsimme pitkältä ajalta erittäin hyvin ja hän saattoi luottaa siihen, että minun luokse voi todellakin jäädä ihan vain nukkumaan ja ettei minulla ollut mitään taka-ajatuksia. Ja niin myös sitten tapahtuikin. Hyvän yön toivotusten jälkeen kumpikin kierähti omalle puolelleen vuodetta oman peittonsa alle. Minä en millään tavoin elätellyt toiveita mistään enkä yrittänyt mitään, vaan pysyin tiukasti oman peittoni alla ja nukahdinkin melkein heti (enkä kuorsaa). Joskus lähempänä viittä aamuyöllä havahduin siihen, että hän oli noussut sängystä. Kertoi, ettei ollut nukkunut vielä silmäystäkään ja sanoi, ettei vain yksinkertaisesti saanut unta toisen ihmisen vieressä, vaikka olisi tuttu ja luotettava. Pahoittellen sanoi, että hänen on pakko lähteä kotiin nukkumaan. Koska aamiaiseen oli vain vähän tunti aikaa, nousin seuraksi ja hörpittiin kahvit ja mentiin sitten yhdessä aamupalalle. Sitten heitin hänet kotiin ja palasin hotelliin nukkumaan vielä pariksi tunniksi ja sitten toiselle aamiaiskierrokselle ennen oman työpäivän alkua...
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 27, 2022, 18:57:02 kirjoittanut mattssonni »
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.