Mä luotan tässäkin vaistoon. Lähtökohtaisesti etukäteen sovitut kimppapäiväthän on tuttuja järjestää. Mutta aina saa ehdottaa! Varsinkin, jos asiakas on tuttu ja luotettava, meillä synkkaa, ja toiveissa on jotain perusmenoa tai itselle erityisen kutkuttavaa, niin silloin varsinkin olen varsin avoin.
Asiakkaan tulee vaan pitää realistisena mielessä se, että jos ei tunneta toisen kanssa, ni dynamiikat voi olla mitä vaan. Toisaalta se just voi kiihottaa, jos energiat osuu kohdilleen, ja toisaalta jos taas tulee vaivaantunutta niin no... Mä olen aika taitava käsittelemään seksuaalienergiaani, ja en sinänsä näe ongelmaa kiihottua melkeinpä kenen kanssa tahansa, kun osallistun vapaaehtoisesti ja koen olevani turvassa.
Samaan aikaan, me kaikki palveluntarjoajat tehdään tätä hommaa omalla tyylillämme. Itse kun tykkään oikeasti nauttia ja menen enemmän fiilis ja kokemus edellä kuin suoritteet (ellei tämä ole asiakkaan toive, esim. eka haluan suihinoton, sitten lähäriä ja lopuksi takaapäin), se voi olla tosi eri tahtista jonkun toisen tyylille. Kemiat voi pelata miten hyvin tahansa, mutta itse koen energioiden, niiden käsittelyn ja vapauttamisen olevan jotenkin ihan ytimessä. Samaanhan pohjaa vähän vaikka se, että miksi jotkut joskus kiihottuu hirveästi kusipäistä.
Kun toiveista ja omasta tyylistä puhutaan etukäteen, ja näistä on kaikki osapuolet tietoisia, voin todeta olevani sen verran ammattilainen, että pystyn adoptoimaan omaa osallistumistani muiden energioihin sopivammaksi. Kun pystyy valmistautumaan etukäteen, niin mikä jottei. Vaihtelu virkistää, ja joskus sitä kaipaa. Joskus taas tuttua ja tosi turvallista!
Tämän sanottuani totean, että arvioin ihan tuttujenkin kanssa kenen kanssa haluan paneskella. Joidenkin kollegojen kanssa on saattanut kehittyä myös niin platoninen suhde, etten edes halua liittää siihen seksiä, sekin on mahdollista. Eikä se liity välttämättä mitenkään siihen, ettenkö näkisi henkilöä seksikkäänä tai haluttavana. Toisaalta, voi olla kollegoita, joiden kanssa haluaa puuhailla vain vapaa-ajalla
Tai pelata Trivial Pursuittia. Tai lukea runoja. Syödä sipsejä ja saunoa. (Tosin, jos mulle ehdottaa kimppaa nämä sisältäen, niin olen todennäköisesti way fucking in!)