tykkäsin kovasti ja kaikki sujui hyvin.
Uutiset:
tykkäsin kovasti ja kaikki sujui hyvin.
Kävin tänään pitkän haaveilun jälkeen ja saatiin vähän erikoisempi fantasia toteutettua. Suosittelen
On tästä tovi, ehkä pari kuukautta kun polkumme kohtasivat ja itse olin tyytyväinen tapaamiseen.
Jokin leikkikin siinä toteutui ja nyt sekin on pois listalta
Hei kaikki ihanat vanhat asiakkaat (ja uudet). Vuosi on vaihtunut ja itsellä pyörähti käyntiin viimeinen lukukausi koulussa. Whoop whoop! Tämä tarkoittaa sitä, että jo ennen kesää nämä hommat loppuu ja tissit kohti uutta elämää ulkomailla. Pitää mennä ihan oikeisiinkin töihin.
Tervetuloa kyläilemään nyt kun vielä ehdit. Ja oikein hyvää uutta vuotta kaikille!
Voi tätä hommaa jatkaa vain harvemmin ja ehkä pelkästään tuttujen asiakkaiden välillä. Peliä ei tarvitse pistää kokonaan poikki. Never say never
Hei kaikki ihanat vanhat asiakkaat (ja uudet). Vuosi on vaihtunut ja itsellä pyörähti käyntiin viimeinen lukukausi koulussa. Whoop whoop! Tämä tarkoittaa sitä, että jo ennen kesää nämä hommat loppuu ja tissit kohti uutta elämää ulkomailla. Pitää mennä ihan oikeisiinkin töihin.
Tervetuloa kyläilemään nyt kun vielä ehdit. Ja oikein hyvää uutta vuotta kaikille!
Voi tätä hommaa jatkaa vain harvemmin ja ehkä pelkästään tuttujen asiakkaiden välillä. Peliä ei tarvitse pistää kokonaan poikki. Never say never
Eiköhän anneta jokaisen seksityöntekijän itse päättää lopettamisista ja uravalinnoista.Hei kaikki ihanat vanhat asiakkaat (ja uudet). Vuosi on vaihtunut ja itsellä pyörähti käyntiin viimeinen lukukausi koulussa. Whoop whoop! Tämä tarkoittaa sitä, että jo ennen kesää nämä hommat loppuu ja tissit kohti uutta elämää ulkomailla. Pitää mennä ihan oikeisiinkin töihin.
Kiitos tiedosta....pitääpi pistäytyä ennen kuin pistät korkkarit naulaan.