Olavia.
Uutiset:
Liftiä jäin kaipaamaan, ei ole näkynyt täällä.
Omat matkapäiväkirjat!!! Ne ovat korvaamattomat. Elokuussa täytyy tänne raapustaa kiertueen jälkeen uusi sellainen, mutta ei se vanhoja muistoja tuo takaisin.
Omat matkapäiväkirjat!!! Ne ovat korvaamattomat. Elokuussa täytyy tänne raapustaa kiertueen jälkeen uusi sellainen, mutta ei se vanhoja muistoja tuo takaisin.
Mä kaipaan myös sun matkapäiväkirjoja! Ne oli ihan älyttömän kivaa lukemista! Uusia osia odotellessa!
Itse en ole perehtynyt historiallisiin kaiveluihin, mutta turskikselle nimimerkki Ilotikku laittoi joskus viestin, josta on ehkä iloa joillekin:
"Tuolla kun vähän kikkailee, saattaa päästä takaisin kiinni forkan helmiin: https://archive.org/web/".
Nyt kun olen vähän aikaa miettinyt ja sulatellut tätä uutta foorumia, niin pälkähti pari juttua mitä jäin kaipaamaan opistolta. Ensimmäinen oli ne useat yhteystiedot jotka jäivät sinne suljettujen ovien taakse. Oli muutama tapaaminen sovittu alustavasti ja aika vaan oli enää lukkoon lyömättä niin sinne ne jäi, mutta onneksi nämäkin on sittemmin löytyneet ja hommat on saatu vietyä loppuun tai ainakin lähemmäs sitä.
Toinen oli tuo oma avatarkuva, jota ei löytynyt enään koneelta. Sen ratkaisin silleen, että lompakko levälleen pöydälle ja rahat esille ja räps. Tarkkasilmäisimmät ehkä huomaa, että rahat eivät ole samat eikä määräkään ole sama
Nyt kun olen vähän aikaa miettinyt ja sulatellut tätä uutta foorumia, niin pälkähti pari juttua mitä jäin kaipaamaan opistolta. Ensimmäinen oli ne useat yhteystiedot jotka jäivät sinne suljettujen ovien taakse. Oli muutama tapaaminen sovittu alustavasti ja aika vaan oli enää lukkoon lyömättä niin sinne ne jäi, mutta onneksi nämäkin on sittemmin löytyneet ja hommat on saatu vietyä loppuun tai ainakin lähemmäs sitä.
Toinen oli tuo oma avatarkuva, jota ei löytynyt enään koneelta. Sen ratkaisin silleen, että lompakko levälleen pöydälle ja rahat esille ja räps. Tarkkasilmäisimmät ehkä huomaa, että rahat eivät ole samat eikä määräkään ole sama
No mä jo vähän laskinkin et ei oo kyllä sama kuva...
Muistaakseni eräs mieshenkilö (nimimerkki jääköön mainitsematta) tarjosi "Vaihda tavara tai työsuoritus seksipalveluun" ketjussa mikroaaltouunia ja sai vastaukseksi kuittailuita koska jo tuolloinkin jopa uuden mikron sai 50€:lla, saati sitten mikä olisi käytetyn hinta. Samaisella mieshenkilöllä oli aika ajin tapana tiedustella seuraa ketjuissa sen sijaan että olisi normaalikäytännön mukaan etsinyt tytön oppilaslistalta ja ottanut yhteyttä. Näihin viesteihinsä hän sai vastaukseksi mikroaaltouuni-huomautuksia.Pakko kysyä,mikä hitto oli pillua mikrolla-juttu?! Tällaista en muista yhtään, ehkä jo ennen omaa aikaansa.
Kaipaan kans joitain tosi hienoja kirjoituksia, ja joitain sellaisia keskusteluita, joissa toisinaan päästiin tosi syvällisiinkin pohdiskeluihin.
Tosin myös rassexxin kanssa samaa mieltä, et joskus on kuitenkin ihanan kevyttä aloittaa ihan puhtaaltakin pöydältä. Luulen, että ainakin osa potentiaalisista kirjoittajista jätti osallistumatta keskusteluun SO:n forkalla ihan vaan siitä syystä, että monet olivat olleet siellä tosiaan vuosikausia, olivat tunnettuja ja vakiintuneita hahmoja, ja jotkin keskustelut menivät joskus kovin sisäpiirimäisiksi. Niihin oli ehkä joskus vaikea tai epävarmaa tulla uudempien osallistumaan.
Pillua mikroaaltouunilla. Kyllä. Siitä lähti sitten ajatuksia millaisella mikrolla saisi ja mitä, kun mikrot yleensä aika edullisia. Muistaakseni luvattiin ainakin kuvailla sanallisesti häpyhuulia vastineeksi mikrosta