Laitetaas vaikka tänne tää kysymys. Ootteko saanu naapurissa yhteyksiä ilmoittajiin, lähinnä spostia tarkoitan?
Ite tossa laitellu varmaa toistakymmentä ja ei mitään vastauksia tuu. Toki tiedän, et varmaan ilmoittajilla on kokoajan postit punasella ku kyselyitä tulee, mut kyl aina yleensä on jotain tullu vastauksena. Varsinkin nuo keikkailevat kun ovat vaan muutaman päivän ni kerkiää kaikki lähtee ja mitään ei kuulu. Olen kyl ajoissa liikkeellä kun huomaan et on tännepäin tulossa. Ja ei kehtais montaa viestiä laittaa kun kuvittelevat et mikä häirikkö tää on
Et onkohan siel ollu jotain häikkää viestien lähettelyissä vai onko vika vaan minussa
Hmmm...mä toimin naapurissa yhteyslomakkeen kautta tai ilmossa olevalla säpolla.
En ole koskaan huomannut etteikö ne olisi toimineet.
Mutta palveluntarjoajat taatusti toimivat monin eritavoin. Mä pyrin vastaamaan maileihin vaikka se olisikin jo myöhäistä & kieltämättä joskus tuntuu aika turhalta. Edes jokin lyhyt kuittaus "päivä oli täynnä", "tuo aika ei sopinut" tms.
Ymmärrän että vastaanottajallekin tuo on mälsää, mutta kun ensisijaisesti yhteydenpito on hoidettava niiden kanssa joilla jo varaus ja/tai aikataulu/toiveet edes mahdollisia, sitten valmitauduttava samalla tapaamisiin, toteuttaa tapaamiset, siivota tapaamisten jälkeen...joten aika useinkin vastaaminen sellaisiin viesteihin joista tiedän jo lukiessa ettei tapaamista tule tapahtumaan, jäävät joko ihan päivän päätteeksi tai seuraaville päiville.
Riippuen tietysti kuinka paljon viestejä on.
Vastausta odottavasta voi tuntua kummalliselta, että eikö oikeasti ehdi edes sitä yhtä lausetta kirjoittaa. Mutta jos niitä viestejä joihin se pitäisi kirjoittaa on nyt vaikka 100 kpl odottamassa, niin esim. oma hyvinvointi on vain laitettava etusijalle. Ihan jo nyt vaikka tylsät käytännön asiat, pitää ehkä ehtiä työpäivän jälkeen kauppaan, laittaa ruoka, syödä, iltatoimet, nukkumaan ajallaan jne. Ja tietysti sitten on vielä se siviilielämä, joka voi tuoda yllätyksiä (ja tuokin) joihin on reagoitava asap & joihin ei ole osannut varata aikaa ennakkoon.