Kokemukseni maksullisesta seksistä ovat todellakin hieman rajalliset. Kasvojeni päällä on kylläkin moni nainen istunut ja olen ollut hierojattarilla mutta yhdyntää tai suuseksiä en ole vielä kokenut.
Uutiset:
Kokemukseni maksullisesta seksistä ovat todellakin hieman rajalliset. Kasvojeni päällä on kylläkin moni nainen istunut ja olen ollut hierojattarilla mutta yhdyntää tai suuseksiä en ole vielä kokenut.
Oikeastaan koko poikuuden tai neitsyyden käsitteestä voisi luopua kokonaan. Olen kuullut, että jossainpäin maailmaa harrastetaan aktiivisesti suu- ja anaaliseksiä "ettei mene neitsyys" ja sitten toisaalla tehdään uusia immenkalvoja, jotta "on taas neitsyt". Ja yleensä juurikin naisen kokemattomuus on se asia, jota tulee jotenkin vaalia ja suojella. Sairasta.
En tiedä, ymmärsitkö mun pointtia, mutta siis; perinteinen yhdyntä ei kuulu läheskään kaikilla siihen koko seksiksi nimitettyyn toimintaan lainkaan. Eli selkeämmin ilmaistuna ja tämä voi tulla monille suurena yllätyksenä; kaikki eivät halua panna.
Ja toimii se peppukin pimppinä reiän osalta, jos vaan arvon Huoralla on tarpeeksi tiukka ja kuitenkin sopivan elastinen tarvittaessa samaan aikaan, jos pitää isompikin kalu antaa sinne upottaa lähetyssaarnaajassa tai ratsastamalla itse vaikka illankajosta auringonnousuun.
Tuosta voidaan olla montaa mieltä. Neitsyys pilluun on ihan eri kuin perseeseen.
Missä muuten menee poikuuden lähtemisen raja?
1 Pano pilluun
2 Tyttö ottaa suihin
3 Tytön perseeseen pano
4 Transseksuaalisen tytön persepano
5 Tyttö runkkaa
6 Naapurin late runkkaa
7 Itse runkkaa
1 Pano pilluun
2 Tyttö ottaa suihin
3 Tytön perseeseen pano
5 Tyttö runkkaa
6 Naapurin late runkkaa
7 Itse runkkaa
1. Pippeli menee pimppiin.
Kiitos hyvästä vastauksesta, en tuota kalenteria ollut tajunnut ollenkaan!
1. Valitse kiva neito.
2. Laita viestiä ja kerro toiveet. Jos natsaa niin varaa aika.
3. Mene paikalle.
4. 🥳🥳🙃🙂🙃🙂
Kohtaan 1, apuja saat kalenterista ja/tai naapurisivuilta ja/tai RE:stä. 😊
1 Pano pilluun
2 Tyttö ottaa suihin
3 Tytön perseeseen pano
5 Tyttö runkkaa
6 Naapurin late runkkaa
7 Itse runkkaa
1. Pippeli menee pimppiin.
Jaa että homot ja lesbot on sitten ikuisesti neitsyitä vai?