Emmiinasta oli edellisellä foorumilla paljonkin rapsoja....myös allekirjoittaneen. Laitetaan nyt tännekkin, koska kyseinen langennut enkeli oman ketjunsa todellakin ansaitsee. Pitkään olin miettinyt yön yli tapaamista hupakon kanssa ja luonnollinen valinta sille oli Emmiina..perustuen aikasempiin tapaamisiin ja kokemuksiin siitä, että pitkällä tapaamisellakaan ei todellakaan tule vaivaantuvia hetkiä tai jutut lopu kesken. Emmiina osaa luoda täydellisen GFE-illuusion, jossa aika menee kuin siivillä ja hauskaa on...eikä yön yli tapaaminen ollut siitä poikkeus. Yksityiskohtiin on turhaa mennä koska jokainen tapaaminen on jokaiselle yksilöllinen. Ajanvaraus Emmiinalta käy helposti whatsappin kautta tai vaihtoehtoisesti nettisivujen kautta.
Kuvat ovat omat....se nyt ei pitäisi olla epäselvää kenellekkään...palvelu on aina asiakasystävällistä, mutkatonta ja ensisijaisesti GFE:ä sieltä parhaasta päästä..Emmiinalta löytyy ennen kaikkea tilanne- ja huurmorintajua, joka yhdistyy varmoihin ammattimaisin otteisiin. Emmiinalla on myös ehdottomasti yksi koko skenen kaikkien aikojen parhaista takapuolista ja se jos jokin tälläistä peppumiestä miellyttää. Vastaanottopaikka on helppo löytää ja julkisilla paikalle pääsee vaivatta. Ilmaisista parkkipaikoista minulla ei ole tietoa..ehkä Emmiina osaa autolla liikkuville ne neuvoa.
Seuraavaa tapaamista odotellessa....se onkin luultavasti aivan pian.
Kuvat ovat omat....se nyt ei pitäisi olla epäselvää kenellekkään...palvelu on aina asiakasystävällistä, mutkatonta ja ensisijaisesti GFE:ä sieltä parhaasta päästä..Emmiinalta löytyy ennen kaikkea tilanne- ja huurmorintajua, joka yhdistyy varmoihin ammattimaisin otteisiin. Emmiinalla on myös ehdottomasti yksi koko skenen kaikkien aikojen parhaista takapuolista ja se jos jokin tälläistä peppumiestä miellyttää. Vastaanottopaikka on helppo löytää ja julkisilla paikalle pääsee vaivatta. Ilmaisista parkkipaikoista minulla ei ole tietoa..ehkä Emmiina osaa autolla liikkuville ne neuvoa.
Seuraavaa tapaamista odotellessa....se onkin luultavasti aivan pian.