Hyvä kun nainen vei tuon käräjille. 👍
..
Juu. Sieltä se paska l. totuus tuli näkyville, kun sälli sai vähän viunaa.
Uutiset:
Hyvä kun nainen vei tuon käräjille. 👍
..
Tässä on hyvä esimerkki.
Voi vittu mikä mies, siis insinööri - https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/da620fb3-3f83-449d-9098-dace578d168f
Jos joku mies hississä sanoo minulle, että onpas siinä hyvä perse ja kouraisee perseestä, niin saatan läpsäistä kynsille, että hyi sinua irstas setä ja jälkikäteen kuitenkin olen onnessani perseeni saamasta huomiosta.
Jos joku himoitsee minua ja sen ilmaisee, en pidä sitä seksuaalisena häirintänä, vaan osoituksena naiseudestani ja onnistumisestani sen suhteen, johtuu se sitten perintötekijöistäni tai laittautumisestani tai molemmista.
Mitä itse aiheeseen tulee, on suostumuskeskustelua musta ymmärretty tahallaan väärin aika paljon. Ei ole kyse siitä, kysytäänkö tätä sanallisesti jatkuvasti, vaan siitä että jokainen seksin osapuoli havainnoi toista ja toisen reaktioita sen verran, että osaa lopettaa jos toinen vaikuttaa siltä, ettei halua olla tilanteessa mukana.
Tämän mukaan koko suostumus keskustelu on sitten valtaosalle täysin turha jolloin edelleen ihmettelen miksi siitä pidetään niin helvetillistä meteliä. Olen ollut siinä käsityksessä että olet sitten mies, nainen tai sukupuoleton ihminen niin ihmiset yleisesti ottaen kohtelevat toisia ihmisiä ihmisinä.
Toisaalta mietityttää että onko kuitenkin aihetta tähän keskusteluun koska naiset siitä haluaa keskustella ja ukot miettii että mistä nyt tuulee.
Jos joku mies hississä sanoo minulle, että onpas siinä hyvä perse ja kouraisee perseestä, niin saatan läpsäistä kynsille, että hyi sinua irstas setä ja jälkikäteen kuitenkin olen onnessani perseeni saamasta huomiosta.
Jos joku himoitsee minua ja sen ilmaisee, en pidä sitä seksuaalisena häirintänä, vaan osoituksena naiseudestani ja onnistumisestani sen suhteen, johtuu se sitten perintötekijöistäni tai laittautumisestani tai molemmista.
Oishan se hienoa jos kaikki naiset ajattelisivat samoin! Voisi kadulla aina upean perseen nähdessään puristella ja kohde olisi aina mielissään. Ongelma syntyy, kun kaikki naiset eivät koe asiaa samalla tavalla. Jollekin se on vain ärsyttävää ja alkaa vituttamaan jos toistuu päivästä toiseen. Joku esim. lapsena hyväksikäytetty voi mennä totaaliseen paniikkiin yllättävästä pyllylle taputtelusta tai jopa pelkistä kommenteista. Sivistyneestä yhteiskunnasta pitäisi saada turvallinen paikka elää ja kasvaa myös heille.
Minun mielestäni pyllylle taputtelu ja työkaverin upean vartalon kehuminen on ok jos tuntee tyypin ja tietää, että se on hänellekin päivän piriste. Flirtti voi olla iso hyvän mielen tekijä. Pointti on, että sen pitäisi olla molemmille ok.
Mä olen koko varhaisaikuisuuteni kärsinyt kiltin tytön syndroomasta, mutta päässyt siitä nyt onneksi eroon.
Nina, en ymmärtänyt väärin, enkä kokenut että syyllistäisit mua. Metsästämässä oltiin, osallistuin kaksipäiväiseen jahtiin.
Olin reilun 300 km päästä kotoa vieraalla paikkakunnalla. Toki ainahan olisin voinut vaikka telkeytyä autoon, mutta talvella sekään ei ole vaihtoehto. Ratista en halua kärytä, kun aseluvat lähtee sen sileän tien.
Ja pojat on oikeessa, että muut hiljaa hyväksyivät tapahtumat kun eivät siihen puuttuneet. Kysyin yhtä miestä mun suojelijaksi, mutta hän ei ilmeisesti ymmärtänyt tilanteen vakavuutta. Ootte ihania pojat, kun ootte noin toimineet! 😘😘
Mä olen koko varhaisaikuisuuteni kärsinyt kiltin tytön syndroomasta, mutta päässyt siitä nyt onneksi eroon. Nyt jos käytäs vielä se morgon efter -keskustelu sen sitomisleikeistä kyseleen paatron kanssa, napauttaisin vaan takaisin et ”ootko kateellinen ettet päässy mukaan?”