Siinä perseessä vaikuttaa muitakin seikkoja kuin vain pyöreys, muoto et cetera. Lantion ja perseen leveys myös paranee kirurgialla mikä taas joillekin on selvästi parempi. Esim. niillä, jotka tykkäävät ajatuksesta, että leveä hartiaseutu ei leveän pepun ja lantion myötä enää erotu yhtä silmiinpistävällä tavalla kuin ennen. Miksi ähkiä vuosia tai jopa vuosikymmeniä yleisen mielipide-enemmistön tuputtamassa ajatuksessa saada se unelmien jättipeppu treenaamalla, jos sellaista ei kuitenkaan tule eikä edes saa monikaan samassa mittakaavassa kuin mitä pepun kohotuksella, rasvansiirroilla tai implanteilla voidaan saavuttaa parhaimmillaan.
Leikkauksiin voi kuolla - Joo, minä Johanna en olekaan mikään tyhmä, joka ajattelisi: "Ei siitä kuitenkaan mitään paskaa seuraa huonolla tuurilla". Mutta minua selvästi halutaan pukea tyhmän pilkkihaalariin, koska olen kohtelun suhteen täällä edelleenkin se B-luokan kansalainen, joka ei ikinä muka omaa mitään järkeviä ajatuksia haaveillessaan. Joo olen varmaan jossain psykoosissa kirjoittaessani sellaista, joka voisi toteutuessaan saada jotkut näyttämään minulle todella hapanta naamaa tai kateudesta vihreätä whatever... Vaikka kenenkään ei tarvitse ja tämä on minun elämääni, josta voi iloita aivan niin kuin minäkin haluan iloita teidän elämästänne, vaikka minua kohdeltaisiin kuinka paskasti enkä edes välitä siitä niin kuin joskus ennen.
Leikkauksiin menevät sellaiset ihmiset, jotka tajuavat voivansa kuolla tai mitä ikinä ja että siihen on tietty prosentuaalinen mahdollisuus aivan niin kuin muihinkin komplikaatioihin. Jos sen riskin on valmis ottamaan vastaan kerran elääkseen ja riskeihin liittyvät vastuunsa kantaen, niin silloin satapäisen ja korostuneen varoittavan huutokonsertin voisi pistää hetkeksi jäähylle.
Äitinikin hokee edelleen, että "älä mene vaginoplastiaan siihen voi kuolla tai katua lopun elämäänsä". No vittu varmasti menen, jos koen sen olevan minun juttu jonotus-scheissen jälkeen enkä varmasti kadu sitä, että saan nätin näköisen ja ihanan tiukan pillun komplikaatioriskejä sisältävässä leikkauksessa, joka varmasti myös on yksi maailman vaarallisimmista leikkauksista, koska siihenkin voi se pieni prosentti kuolla.
Voi vittujen kevät nyt saatana. Ai niin, ei sitä vittujen kevättä tänä vuonna ollutkaan. Lopetan kiroilun ja koitan mennä nukkumaan hetken päästä jos täällä Turun suunnalla saisinkin unta unirytmiä korjatessa.