Jos et uskalla itse antaa omaa ammattiasi riepoteltavaksi, niin ole hyvä äläkä sitten riepottele toistenkaan ammatteja.
Tuollainen kyseenalaistaminen on ihan hirveän epäkunnioittavaa. Asioista voisi myös keskustella ihan normaalisti ilman, että rupeaa kyseenalaistamaan sellaisia asioita, joista toisilla ihmisillä on paljon kokemusta, mutta joista ei itse tiedä paljoa mitään. Minusta on ikävää lukea täällä tällaista jatkuvaa seksinmyyjien kyseenalaistamista, kun en itse kyseenalaista seksinostajien toimintatapoja.
Mieti nyt, miten kiva paikka tämä foorumi olisi sinulle, jos joka juttuusi tultaisiin hekottelemaan ja laittamaan silmänpyörittelyhymiöitä, että eipä tainnut nyt poika puhua ihan totta.
Jos sanot vaikka nauttivasi anaaliseksistä, niin joku tulisi sanomaan, että ei kukaan nyt oikeasti saa mielihyvää anaalista, vaan siinä taitaa olla taustalla vain joku väkivaltafantasioiden ilmenemismuoto.
Jos sanot, että et tapaa huoria omalla kotipaikkakunnallasi, ja joku sanoo, että pitääpä sitä nyt tehdä elämä ihan tahallaan hankalaksi, kukaan ei varmasti ikinä ole vahingossa törmännyt tuttuihin, oletpas hölmö. Tai jos sanot, että tapaat huoria vain kotipaikkakunnallasi, niin joku sanoisi, että miten vaikeaa se mukamas voisi olla ajaa viereiseen kaupunkiin, kun siellä on kuitenkin paras tarjonta.
Jos sinä sanot, että panet vain isorintaisia punapäitä, ja siihen vastataan, että taidat kyllä oikeasti olla neitsyt, ja puhut ikään kuin sinulla olisi naisten suhteen valinnanvaraa vain siksi, koska haluat suojella itseäsi siltä ajatukselta, että kukaan ei oikeasti halua harrastaa kanssasi seksiä.
Minä huorana ilmoitan asiakkailleni, että mitä tarjoan, missä tarjoan, ja mitä aikani maksaa. Jos palvelutarjontani, sijaintini tai hintani ei kelpaa asiakkaalle, niin kauppoja ei synny, mutta en silti ryhdy kyseenalaistamaan asiakkaan taloudellista tilannetta, liikkumismahdollisuuksia tai hänen tapaansa toteuttaa seksuaalisuuttaan. En kyseenalaista sitä, millä perusteilla asiakas valitsee palveluntarjoajansa, tai miksi hän esittää erikoistoiveita, tai että tarvitsiko hänen nyt ihan välttämättä mukamas saapua paikalle kumisaappaissa eikä lenkkareissa.
Olisi hirveän kiva, jos myös seksityöntekijät voisivat puhua omasta työstään ilman, että joka ikinen sana tulee kyseenalaistetuksi sellaisten ihmisten toimesta, jotka eivät ole kertaakaan eläessään seksiä myyneet. Kysymyksiä saa tietysti esittää, ja niihin on kiva vastatakin, mutta tuollaisesta jatkuvasta kyseenalaistamisesta tulee vain väsynyt ja ikävä olo.