Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Suomalainen 3-kymppinen nainen hotellissa Hki  (Luettu 6974 kertaa)

Poissa Banana

  • Full Member
  • Viestejä: 236
  • * Kelpo kaveri
Suomalainen 3-kymppinen nainen hotellissa Hki
« : Tammikuu 12, 2021, 19:39:07 »
Mun hyvä kaveri Helsingissä ilmoitti minulle yhdestä hänen tutusta Suomalaisesta 3-kymppisestä hyvästä naisesta joka oli aloittanut myymään seksiä.
Hän kertoi minulle myös missä hän ilmoitti. Löysin helposti ilmoituksen ja otin häneen yhteyttä.
Nainen kertoi hyvällä suomen kielellä että ottaa vastaan yhdessä oikein tutussa hotellissa ihan keskustassa.
Sain tapaamisen sovittua parin tunnin päähän. Myös mitkä palvelut ja mikä summa mun tapaamisesta. Ei huono! Kertoi että on nymfomaani ja kaipaa kullia. Ai..jaa... Ajoin hotellin läheiselle pitsapaikalle syömään.
Sovittuun aikaa tuli ilmoitus että nyt on tavattavissa ja miten pääsen sisälle. Ovella vastassa odotti ruskeahiuksinen 3-kymppinen Suomalainen nainen. Kasvoistaan ei niin kaunis mutta vaatteiden alta palajstui erittäin kaunis runkoinen vartalo. Rinnat ei mitkään erityisen isot eikä läskiä tai lävistyksiäkään mutta hänelläkin oli yksi tatuointi.
Maksoin sovitun summan koko hoidosta ja hän pyysi minut laittamaan vaatteeni tuolille joka oli huoneen taka-osassa. Pyysin käydä suihkussa ja sain ihan oman tuoreen pyyhkeen. Hän oli varannut mukaan omaikin pyyhkeitä. Oikein hyvä!
Suihkun jälkeen nainen istui alasti jo sängyn reunalla, ja kun minä tulin hänen eteen niin hän aloitti varovaisen runkkaamisen. No kyllähän kulli siitä nousi. Sanomatta mitään hän otti koko kullin suuhunsa ja aloitti lutkuttamaan todella taitavasti. Oli taatusti yksi parhaimpia suikkareita pitkään aikaan. Ajattelin jo että jos hän jatkaa pitkään niin roiskin siemenet hänen suuhunsa.
Hetken päästä hän lopetti ja kysyi haluanko kokeilla kuusysiä. No miksipä ei! Pimppi oli kauniisti parturoitu posliiniksi ja pillun huulet punaiset.
Nuolin naisen pimppiä samalla kun hän otti taas taitavasti suuhun. Pillu kostui ihan hyvin ja lipoin makeeta hunajamahlaista pimppiä kielelläni.
Pannahan minä halusin kuitenkin hetken päästä. Kokeilimme ensin asentoa missä minä istuin sängyn reunalla ja hän ratsasti selkä minuun päin.
Pimppi tuntui erittäin tiukalta vaikka oli myös liukas.
Lähetyssaarnaaja asennossa nainen tarttui tiukasti kiinni minusta käsillään ja antoi mukavasti vastatyöntöjä. Joko hän oli todella hyvä feikkaamaan tai sitten hän piti todella panemisesta.
Lopettaa halusin kuitenkin takaapäin. Ei muuta kuin nainen nelikontin ja peppu pystyyn ja pää alas tyynyyn. Minä otin hyvän otteen kauniista pepusta ja niin kuin raiteilla mulkku liukui takaisin sisälle tiukkaan ja liukkaaseen pilluun.
Pistin menemään kunnolla takaa ja nainen vohki ja puhki. Hetken päästä hän pyysi ottamaan liukkaria sängyn vierestä ja panemaan häntä lopuksi myös peppuun koska, niin oltiin sovittu.
Hiukan liukkaria peppureiän ympäri ja kulli taas sisälle, mutta tällä kertaa peppuun. Peppu oli myös erittäin kireä mutta sisälle kulli liukui kuitenkin ilman mitään vaikeuksia. Hetken päästä pantua häntä peppuun huomasin että nyt lähtee satsi liikkeelle ja murahdin. Ei muuta kuin kulli ulos ja vierelle makaamaan. Kiitos sanoi nainen. No eikö se kiittäminen kuuluisi melkein minulle?
Hän kertoi että olen mukava ja toivotti minut uudestaankin käymään. Antoi myös paremmat yhteystiedot jotka toimii vaikka ei päivystä.
Suihkun jälkeen vaatteet päälle ja takaisin ulos keskustan kaduille. Parhaimpia kokemuksia monen vosun jälkeen. Menen taatusti uudestaan!   

« Viimeksi muokattu: Tammikuu 12, 2021, 19:49:55 kirjoittanut VanDamme »

Poissa Banana

  • Full Member
  • Viestejä: 236
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suomalainen 3-kymppinen nainen hotellissa Hki
« Vastaus #1 : Tammikuu 15, 2021, 08:29:02 »
Kaverini joka kertoi tästä naisesta on nyt antanut infoa että tämä nainen ei ole enää 3-kymppinen.
Hän on jo täyttänyt 40. Noh, tapaamisen arvoinen nainen kuitenkin.

Poissa matrix

  • Newbie
  • Viestejä: 11
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suomalainen 3-kymppinen nainen hotellissa Hki
« Vastaus #2 : Tammikuu 15, 2021, 09:30:56 »
Olisiko mahdollista kertoa miltä sivustolta ilmo löytyy joko täällä tai pm?

Kiitoksia,
Matrix

Poissa Banana

  • Full Member
  • Viestejä: 236
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suomalainen 3-kymppinen nainen hotellissa Hki
« Vastaus #3 : Tammikuu 18, 2021, 11:52:33 »
Tämä nainen ilmoittaa usein yhdellä kilpailevalla treffi sivulla (en muista mitä nimeä hän käytti siellä) ja myös yhdellä "Naku Finland" sivulla.
Jos haet naiset 40-45 vuotta ja Helsinki niin ilmoitus pitäisi kyllä löytyä jos ilmoitus vain on aktiivinen.

Poissa Vieras0370

  • Full Member
  • Viestejä: 401
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suomalainen 3-kymppinen nainen hotellissa Hki
« Vastaus #4 : Tammikuu 28, 2021, 14:56:18 »
Tuon ikäisiä on Helsingissä vaikka kuinka paljon. Ja oliko se ikä nyt 30, vai sittenkin 40-45?
Sori, mutta tästä seksinovellista ei ollut hirgveästi kanssaveljille hyötyä. Järkevintä olisi laittaa rapsaan vähintään se nimimerkki, jolla palveluntarjoaja löytyy. Muuten tällä rapsalle ei informaatioarvoa ole.

Poissa Mese

  • Newbie
  • Viestejä: 36
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suomalainen 3-kymppinen nainen hotellissa Hki
« Vastaus #5 : Tammikuu 28, 2021, 15:09:53 »
Sit mä heräsin.

Poissa Banana

  • Full Member
  • Viestejä: 236
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suomalainen 3-kymppinen nainen hotellissa Hki
« Vastaus #6 : Tammikuu 30, 2021, 16:13:24 »
Sit mä heräsin.

Niin... viimeksi kun kerroin tytöstä täällä vähän enemmän ja tarkemmin (moni asia mikä näkyi jopa hänen profiilissaankin) niin siitä joillakin lähti mielikuvitus ihan sairaan tavalla laukkaamaan.